Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuo kuulostaa ainakin kokeilemisen arvoiselle. Pitää kysästä, jos sais tuohon apuja. Onko tullut itse koitettua? Tuliko tulosta? Kasvoko paikat? Kostuko?

Ihan rohkeesti vaan siellä salilla kysymään apuja. Vähän kuin varmistamaan pyytäisi. Ei ole kyllä tullut kokeiltua, kun en oikein tykkää reenat humalassa, vaikka gainssit varmaan olisikin mielettömät.

Meillä on Ultsin kans samat eväät. Kävin kirkosta tullessa hakemassa lohifileen roikaleen ja löin sen uuniin. Hyvää oli. Nyt vois ottaa pienet ruokaperräiset koiran kanssa.

Mulla olikin tänään pitszzzaperjantai. Nyt inhoan itseäni.

Aah itseinho, tuo tuntemuksista raikkain. Tuo mieleeni kesän 2000, kun RMJ:ssä rakastelin ihanan neitokaisen kanssa ja otin hänen puhelinnumeronsa, jotta voitaisiin tavata seuraavana päivänä ja mahdollisesti tulevaisuudessakin. Matkalla majapaikalleni hukkasin puhelimeni ja sen mukana tuon ihastuttavan olennon puhelinnumeron.

"Hei. Kutsumme teidät Suomen Maalampö Oy:n järjestämään tilaisuuteen....blaa blaa blaa...Tilaisuudessa tarjotaan pullakahvit..."

Pitäisköhän mennä:D

"Hei. Kutsumme teidät Suomen Maalampö Oy:n järjestämään tilaisuuteen....blaa blaa blaa...Tilaisuudessa tarjotaan pullakahvit..."

Pitäisköhän mennä:D

Menet sinne, syöt pullan ja juot kahvin. Sitten pois.

Menet sinne, syöt pullan ja juot kahvin. Sitten pois.
Ei huono idea. Tosin en syö pullaa ollenkaan, joten se olis sitten pelkkä kahvi. Ja koska tuo on ns iltatilaisuus, se kofeiinin nauttiminen sotkisi unirytmit.

Eiiiii perkele, en minä tämmöisiä riskejä voi ottaa.

On kyllä sitten hyvvee tuo mokkamestareiden maustettu kahvi. Makuna kookos. Juman tsuikka. Pakko aina ostaa sitä 100 g papuina ja joka kerta se on hyvää.

Tuli noita maustettuja osteltua sen takia, että saa jotain hyvää lisämakua kesän jääkahveja varten, mutta tuo on normikahvinakin yllättävän hyvää. Taitaa olla löytynyt omat favouritset mokkamestareilta. Espresso master jossa paahto 4/5 ja toisena tuo kookoskahvi :cool:

Kahvinjuojan paras päätös on ostaa kahvimylly ja toinen koittaa muitakin kahvinvalmistustapoja, kuin perus suodatinkeitin.

Ei huono idea. Tosin en syö pullaa ollenkaan, joten se olis sitten pelkkä kahvi. Ja koska tuo on ns iltatilaisuus, se kofeiinin nauttiminen sotkisi unirytmit.

Eiiiii perkele, en minä tämmöisiä riskejä voi ottaa.

Anna mennä vaan. Elämässä pitää ottaa riskejä. #LivingOnTheEdge

Back
Ylös Bottom