Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Haha helle saa tulla. Juuri äsken sain mitsubitsun seinään. Painan heti kämpän kuustoista-asteiseks!
Mullahan tämä harrastus alkoi vasta viime syksynä, usean vuoden arpomisen jälkeen.
Ihan hyvin edistynyt kyllä, molemmissa käsissä nyt kaksi kuvaa. Ja kun tämä uusin valmistuu, niin oikeasta kädestä alkaa olla 60% peitettynä :D
Mä otin ekan kuvan 24-vuotiaana. Parempi venailla että on fiksumpia ideoita ja enemmän rahaa paremmille tatskaajille kuin kantaa koko ikä rumia suttuja :D
Miten niin säästät? Mä just jouduin kovalla työllä yhdistämään sun edelliset viestit ;)
Joo, siis sehän itselläkin tuossa oli taustalla, että kun ei ollut ihan varma mitä sitä haluaa laittaa.
Tuossa viime kesänä niitä ideoita alkoi jostain syystä tulla ja nyt niitä sitten toteutetaan.
Eli tämä uusin ei tule jäämään viimeiseksi :D
Hah, seuraavassa pakkispaltsussa jätätte hauisvertailut ja vapottelut väliin ja koodaatte @Mike n kanssa foorumin yhdistämään postit:p
Matsku eventasta ei taida olla pakkikselle soveliasta, niin ei tarvi poistaa kun ei postaa niitä.
Hyvä hyvä!
Mulla on jonkun verran tilaa vielä käsissä kyynärpään ja ranteen välillä (sisäpuolet on sutattu), niihin on ideat kyllä mutta katsotaan koska toteutuu. Toinen jalka on täysi mutta toinen melkein tyhjä, voi olla että siihen tulee vielä jotain mutta sitten loppuu. En jostain syystä ole vielä halunnut torsoon mitään ja tuntuu etten tule haluamaankaan.
Oma suunnitelma on sellainen, että ensin laitetaan käsiin niin paljon kuin mahtuu. Hihoilla pitää kuitenkin saada kaikki tarvittaessa peitettyä töiden takia.
Käsien jälkeen... jotain muuta. Tällä hetkellä tuntuu, että selkään tai rintaan... jalatkin kyllä yksi vaihtoehto. Ei voi vielä sanoa, pitää miettiä sitten, kun kädet on "valmiit" :D
Matsku eventasta ei taida olla pakkikselle soveliasta, niin ei tarvi poistaa kun ei postaa niitä.
Mulla saa 3/4-mittaisilla hihoilla myös kuvat piiloon, jatkossa voi olla että hiipii vähän lähemmäs rannetta. Jalassa tietty vaaditaan joko pitkät housut tai sukkahousut, ja ne nyt oikeastaan kuuluvat asiaan muutenkin jos tilaisuus vaatii sellaista että kuvat täytyy peittää. Tavallisena päivänä toimistolla ei tarvitse peittää.
Kyllä siihen muistaakseni joku syy oli miksi se ei nyt ole käytössä. Löytynee tuolta Xenforo ketjusta, jos jaksaa etsiä. Itsehän en juuri nyt jaksa
Aloin miettiä että onko se soveliasta yhtään mihinkään.
Äääh, merkityksetöntä. Meillä on modet!

Pakko olla hurjia suunnitelmia noin lyhyelle lomalle.
Veikkaat et menee koko kesän kolmijakoisella ohjelmalla. Treenaa, ryyppää, panee
Tuo olisi kyllä hyvä ohjelma. Tosin, itse voisin jättää tuon ryyppäämisen pois ja vetää kaksijakoisella.
Opettajan työn hyviä puolia, tai oletan että olet opettaja![]()
Kivaa kyllä on sekin, että kerrankin saa palata samojen oppilaiden luo syksyllä eikä tartte kuluttaa aikaa siihen, kuka kukin on ja ketä pitää alusta asti vahtia haukansilmällä.Joo mä kans jättäsin sen ryyppäämisen pois. Muuten käypä suunnitelma. Kaksjakonen on tehokaskin.
Haha helle saa tulla. Juuri äsken sain mitsubitsun seinään. Painan heti kämpän kuustoista-asteiseks!
.. Ja moni teistä olis nukkunu nussittuna paremmin!
@irtakk sanoo tässä klo 21:30 kuvatussa giffissä, että: "Nussittuna nukkuisit paremmin"
En sanonut noin! Minä olen tuohon aikaan ollut sohvalla läskeilemässä enkä sängyssä.
Pitäiskö tuosta tulla joku ilmoitus, kun mut on tuollai tägätty? Ei nimittäin tullut.