Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jahas jahas, alkaa pikkuhiljaa tulla foorumin vaihto mieleen. Täällä meinaan pannaan miestä sen verran halvalla.
Ja voin luvata, että "Treenivartin" lisäksi ei tartte harrastaa edes aerobista.
Mutta mikä ansaintalogiikkaa ja miten lanseeraat? Entä mistä välistä rahat revitään? Kerro tässä niin nussin idean ja julkaisen omissa nimissä jo ennen juhannusta.
En usko, taitaa olla huonot markkinat. Mutta väärinymmärryksen välttämiseksi, kuvaan sanalla "häkä" sanoja: "nopeasti" tai "huomaamattomasti". Näin niinku, jos hokaat.Onko joku joskus ostanu häkää?
Täytyykö miettiä syömisiään?
Itse olen ajatellut, että kun tuota ikää alkaa olla jo ruhtinaallisesti, niin mites tuo eläköityminen saataisiin jo pyöräytettyä käyntiin. Onko kauan vielä?Ja sitten voitais eläköityä kaikessa rauhassa.
Näin muistan kanssa lukeneeni. Ei huono diili.
Meiltä löytyy Mielen liesi joten... mies suosii nykyään juolahtamista.
Tämä on se tarina, jota levitetään ystävättärille pullan höyryissä.Ei kyllä mies imuroisi joka tapauksessa :haart:
Ei kyllä
En syö pullaa ;) Vain metrilakua!
Älkää uskoko tuota imurointiasiaa jos se tuntuu liian absurdilta. Mies on imuroinut vuosia, ennen kuin mulla edes tuli imurointi mieleen!
Imuroiva mies. Metrilaku on mustaa. Eih, orjuus on kai kielletty, mutta mitähän tässä on taustalla...
Mä käyn huomenna lävistyksessä ja olen vähän masokisti :D