Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jumalauta Harley keulii! Löytyykö kuvaa jossa norsu hyppää?

- - - Updated - - -

Mua väsyttää niin paljon, että tuskin edes huomaisin, jos pissattaisi. JA tänään tulee taas lätkää luonnottoman myöhään ja onhan se nyt katsottava, kun Tapparan Bensassakset:kin siellä on Norjan alakerrassa huseeraamassa.

Huomenna siis vielä asteen enemmän koomainen olo. Tuskin maltan odottaa.

Mulla oli tähän konsti: laitoin vastaanottimen kiinni toisen erän jälkeen.

Jumalauta Harley keulii! Löytyykö kuvaa jossa norsu hyppää?

1397375_o.gif

Löytyykö vielä semmosta kuvaa missä Stephan Hawkingilla keulii?

- - - Updated - - -

Mä katoin viikonloppuna semmosen viteon missä käytiin hammaslääkärissä. Hyi hyi.

Olis kyllä tosi kätevää olla masokisti. Tykkäis työnteosta, laskuista, veroista, vasemmistorotasta, omasta vaimosta jne..

- - - Updated - - -

Keuhkotautisen Anopin kanssa lomailusta Tuurissa

En oikeen tunne näitä nykyajan ja erityisesti huumenuorten hömpötyksiä, kun roikutaan koukuista katoissa selkänahasta ja pidetään lippaa suorassa.

Sekin menis kun jois vaan vähän reilummin, sitä mukevempihan olis taas se seuraava päivä mitä paskemman olon siitä juomisesta saisi.

Elämä olisi yhtä juhlaa masokistina! Ainoastaan perjantait pitäis kituuttaa.

Aina kun vähän masentaisi, niin hyppäisi vaikka toimiston ikkunasta katuun perjantain kunniaksi, niin olisi synkkyys tiessään.

- - - Updated - - -

Jos ei masokistiksi muuntautuminen onnistu, minulla on Plan B:nä sellaisen uuden yrityksen perustaminen: Kauniiden nymfomaanien oireenmukainen hoito Oy.

Kyllä. Tai pitäis kämmenpuhelimessa naurujoogavideota. Sitä pikkuannos niin kyllä taas saisi kunnon vitutuksen eli hyvän olon tunteen palaamaan.

"Asiaton oleskelu sallittu"

- - - Updated - - -

Mä käyn huomenna lävistyksessä ja olen vähän masokisti :D

Oho. Vinkkaa vaan vaikka tänne foorumille niin eiköhän me pienet paukutukset järkätä.

- - - Updated - - -

Voidaan vaikka imuroida.

- - - Updated - - -

Ja lopuksi nautitaan haaleaa kesäkeittoa.

Back
Ylös Bottom