Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mutta mikä ansaintalogiikkaa ja miten lanseeraat? Entä mistä välistä rahat revitään? Kerro tässä niin nussin idean ja julkaisen omissa nimissä jo ennen juhannusta.

Nooh, ihan vanhanaikaisesti. Ensin pari lehtimainosta, sitten tv-mainos. Sitten sutaisen aiheesta kirjan vasemmalla kädellä. Lanseeraan lisäravinnemerkin ja kohta olen juontamassa puutarha- ja viemärimessuja.

Täytyykö miettiä syömisiään?

Jos tuon vetää varttiin, niin ohjelmassa luvataan, että saa syödä ihan niin paljon ja ihan mitä haluaa.
Sitten teen taulukon, jossa tuon 15 minuutin yli menevän ajan minuutit vastaavat x kerrointa kalorien laskennassa tullen sellaiseen lopptulokseen, että treenin kestäessä 45-60min syödään 100-500kca yli kulutuksen. Vittu mä oon nero.

Nyt mä aistin täällä sen verran negatiivista energiaa kissimirrien suunnasta että parempi lähteä esim talon katolle hetkeksi.

t Kattokassinen

- - - Updated - - -

Meinaako kuntit muuten juolahtaa tänään?

Ei kyllä mies imuroisi joka tapauksessa :haart:
Tämä on se tarina, jota levitetään ystävättärille pullan höyryissä.

Mies taas kertoo oletettavasti kavereilleen jotenkin näin: "Muija lupas imasta rojut ränniin, jos imuroin. Annoin uhkaukaasin, että muuten ei imuri liikahda, jos ei emäntä näytä mallia."

- - - Updated - - -

Kyllä te pesukomuutit ootte sitten ihania! :haart:

En syö pullaa ;) Vain metrilakua!

Älkää uskoko tuota imurointiasiaa jos se tuntuu liian absurdilta. Mies on imuroinut vuosia, ennen kuin mulla edes tuli imurointi mieleen!

En syö pullaa ;) Vain metrilakua!

Älkää uskoko tuota imurointiasiaa jos se tuntuu liian absurdilta. Mies on imuroinut vuosia, ennen kuin mulla edes tuli imurointi mieleen!

Imuroiva mies. Metrilaku on mustaa. Eih, orjuus on kai kielletty, mutta mitähän tässä on taustalla...

- - - Updated - - -

Kyllähän sitä nyt rehellisyyden nimissä itsekin tulee kotihommia tehtyä. Imuroinnin tosin jätän suosiolla väliin.

Imurissa on sitten vittumainen ääni. Saksalainen naisinsinööri, jonka nimi oli tod näk Eva Braun, on suunnitellut siihen tahallaan semmosen taajuuden, että se jyrää urheiluohjelman äänimaailmaan alleen täysin.

- - - Updated - - -

Mä luulen, että se imurin ääni kehitettiin peittämään Jesse Owensin menestys vuoden 1936 Berliinin olympialaisissa.

- - - Updated - - -

Mulle onkin muodostunut semmonen harmiton tapa, että tilaan välittömästi taksin jos kuulen imurin äänen (vrt Pavlovin koirat).

Mä käyn huomenna lävistyksessä ja olen vähän masokisti :D

No kyllähän tätä munki pärstää on aikoinaan useaan otteeseen lävistetty ja tatuointikonekaan ei oo vieras asia, mutta hammaslääkäriä ja sen puudutusneulaa pelkään aiva kauhiasti.

Joo suun ja etenkin hampaiden ronkkiminen on kyllä inhaa. Mitään neuloja suuhuni en ole koskaan saanut eikä ole porattukaan mutta jo hammaskiven poisto ultraäänellä oli karseeta. Mutta kyllä luomusynnytys vei voiton :D

Back
Ylös Bottom