Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onkohan muuten yhtään täysin selväjärkistä ihmistä jolla olis linnunpesä päässä? Aina ne tuppaa olemaan semmosia takkutukkasia hulluja akkoja.

- - - Updated - - -

Ja kissoja tupa täynnä.
tumblr_m9ztlzdCcR1r2amcuo1_500.jpg

eikö,kunteja,yhtään huolestuta jos Eventtalle tulee paha mieli kun hän saapuu tänne lukemaan asillista keskustelua,onely

jää pian juuri otttu tuore kuva pakaroista NAISchainiin laittamatta, kostoksi:Teille

- - - Updated - - -

myös,muut,kärsivät:siitä

eikö,kunteja,yhtään huolestuta jos Eventtalle tulee paha mieli kun hän saapuu tänne lukemaan asillista keskustelua,onely

Jos näin sattuu tapahtumaan, tällöin asialla on kyllä ollut nakkerit, koska eihän meillä kunnon antisovinistisilla tai oikeastaan feministisillä herrasmiehillä ole tapana loukata naamastaan ja oikeastaan joka puolelta karvaisia naisia.

Jottei tarvitsisi arvuutella minun omista iloistani, niin laitoin teille pätkää eiliseltä..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hitsinpimpulat. Taas minua yritetään kusta silmään. Ja vielä semmosella sadetin -tyyppisellä suihkulla.

Taidan viikonloppuna käydä kostoksi asentamassa kaikkiin myymälässä esillä oleviin kannellisiin tuotteisiin hieman ulostetta. Eikä välttämättä etes omaa tuotantoa.

Hitsinpimpulat. Taas minua yritetään kusta silmään. Ja vielä semmosella sadetin -tyyppisellä suihkulla.

Taidan viikonloppuna käydä kostoksi asentamassa kaikkiin myymälässä esillä oleviin kannellisiin tuotteisiin hieman ulostetta. Eikä välttämättä etes omaa tuotantoa.

Itse suunnittelin sellaista, että jos viikonloppuna tilaisi kaiken minkä voi netistä tilata.

Muistaa myös monikäyttöinen imekää kaikki munaa -kehotus.

Mikä liike, mikä osoite. Lähetän niille pahvilaatikon, mikä surisee. Sitten ne ihmettelee sitä ihan paniikissa, soittaa poliisit ja pommiryhmän. Robotin raottaessa laatikkoa sieltä ryömii ulos kärpänen. Tässä se twisti sitten onkin. Kärpänen onkin salainen neuvostovalmisteinen mini-vakoilulentokone, joka vakoilee myymälän henkilökuntaa ja käy öisin vittumaisesti sammuttelemassa tietokoneita ja muita laitteita esim. leivänpaahdin. Siitäs saavat sitten!

- - - Updated - - -

Eventan video ei onneks etes näkynyt --> varmaan melko arveluttavaa matskua.

Se oli semmonen squirttailu-video.

Kylläpäs niitä vituttaa ja aamulla ne on varmaan kaikki oransseissa paidoissa ihan että "Mitä vittua, nää kaikki leivänpaahtimet on pois päältä ja ihan kylmiä, voi hitsinpimpulat!"

No niinpä ja mini-vakoilulentokone "minivako" tallentaa lisäksi mahdollisesti raskauttavaa materiaalia myymälän työntekijöistä. Kuten kuka kaivaa nenää, kenen takapuoli haisee kakkalle yms. Näillä voi sitten kiristää myymälästä esim. ilmaiskyniä tai vastaavaa.

Voi olla joo, mutta "jättivakoa" ei viitti laittaa tuonne, kun voisi herättää epäilyksiä ja postimaksutkin nousisi.

- - - Updated - - -

Tai siis en edes tiedä, mitä mahtaa eventan postittaminen maksaa.

- - - Updated - - -

nakkerit perkele.

Ei auttanut. Mikään. Nyt alkaa viehättää ajatus oman tuotoksen loppusijoittamisesta valittuihin tuotteisiin myymälässä. Kuntit, mistäs ruoasta tulisi erittäin runsas ja riittoisa ripulisato?

Ja siis jälleenmyyjästä johtumattomasta syystä, eli siis tavarantoimittajan valmistusonkelmista johtuen en olisi saanut tilaamaani tuotetta sovittuna ajankohtana. Tarjottiin kaupanpurkua, tai vaihtoehtoista eri valmistajan tuotetta. Vaihtoehtoisen tuotteen hinta oli hieman alkuperäistä korkeampi, josta syystä minulle koitui lisää maksettavaa. Summa on pieni, mutta periaatteen vuoksi yritin saada ilman tätä pientä lisäkustannusta ne uudet tuotteet.

Mutta kun vittu ei.

Lain mukaan jälleenmyyjän ei ole pakko korvata aiheutunutta mielipahaa, mutta kyllä tässä sen verran vittunaamainen joutuu nyt olemaan, että ihan vittuillakseni ostan muualta tästä lähtien. Taidan käydä joka kerta näyttämässä heille vielä kuittia, että maksoin tuonne enemmän ihan vaan siks, että voin.

Eihän se niitä taida haitata. Mutta siitä tulee mulle parempi mieli.

- - - Updated - - -

Pimpinpimpimpipipiipi-pimpilyyyS!"!!!!

- - - Updated - - -

Nipple yard.

- - - Updated - - -

Greetings from Missisissisissippi, yours, Nackers.

Back
Ylös Bottom