Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onkohan muuten yhtään täysin selväjärkistä ihmistä jolla olis linnunpesä päässä? Aina ne tuppaa olemaan semmosia takkutukkasia hulluja akkoja.

- - - Updated - - -

Ja kissoja tupa täynnä.

"Kakko hei, sulla on pääskysenpesä päässä"

Kuopiossa yritetään viikonloppuna takomisen maailmanennätystä.

Pitäisiköhän mennä: paikalle.

Siinä alkaa olemaan aika hyvin hiekkakakut uunissa, kun saa itsensä nauramaan. Sitten sitä voikin muuttaa asumaan yksin pieneen mökkiin ja ottaa lampaan mukaan.

Mä tuossa kyllä mietiskelin, että paikallinen mielisairaala sais musta hyvän asukin. Viimeksi siellä olen vieraillut omien avaimien kanssa, mutta jos nyt menis muuten vaan hengaamaan. Ottaisin lampaan mukaan.

Oliko muuten täysin omaa tuotantoa?

Oli. Nyt vähän hävettää.

Tähän palattaneen parin viikon päästä, kun on terveystarkastus.

No tuskin ne sitä siellä tarkastaa.

Ei sitä koskaan tiedä!

Oli. Nyt vähän hävettää.

Sarasvuon Jartsa
voi jeesata sut ylös tuosta, edulliseen kappalehinnoiteltuun lausehintaan. Mä en kestä jos susta tulee ihan toukka.

- - - Updated - - -

Mimmonen dildo sul sit on? Jossei mukana kulje ni onks se sillee aina yöpöydän laatikos et saa nopeesti tulille kun on tarvis?

En osaa kuvitella tätä mutta eventan dildoa säilytetään varmaan jossain siilossa.

En osaa kuvitella tätä mutta eventan dildoa säilytetään varmaan jossain siilossa.

Joo kotidildoa. Eventa pistikin kuvaa reissu-hätävaradildosta:
tumblr_me47u12hmT1rnp317o1_500.webp

- - - Updated - - -

Ja jatkossa asiallista keskustelua: onely.

Mimmonen dildo sul sit on? Jossei mukana kulje ni onks se sillee aina yöpöydän laatikos et saa nopeesti tulille kun on tarvis?

Ei mulla ole yöpöydän laatikkoa. Enkä kyllä edes tiedä missä se on, kun en ole hetkeen tarvinnut. Minähän voisin järjestää juhlat ja voidaan leikkiä dildon piilotusta. Tai siis dildon etsimistä.

Taas naurattaa oma keksimä juttu. Ei kyllä kuulkaa tämä hyvää tiedä.

Joo kotidildoa. Eventa pistikin kuvaa reissu-hätävaradildosta

Pienehkö, verrattuna siihen jonka Kaira joskus esitteli pakkiksella. Sen nimi oli muistaakseni "Tuomiopäivä"

- - - Updated - - -

Saatan muistaa myös väärin, tästä on ihan helvetisti aikaa.

Tossa kuvassa taidetaan pilkkoa eventan vanhaa dildoa, kun oli käynyt pieneksi.

- - - Updated - - -

Tuo vehje on siis ilmeisesti dildonsuikaloija 2.0.

Back
Ylös Bottom