Onkohan muuten yhtään täysin selväjärkistä ihmistä jolla olis linnunpesä päässä? Aina ne tuppaa olemaan semmosia takkutukkasia hulluja akkoja.
- - - Updated - - -
Ja kissoja tupa täynnä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkohan muuten yhtään täysin selväjärkistä ihmistä jolla olis linnunpesä päässä? Aina ne tuppaa olemaan semmosia takkutukkasia hulluja akkoja.
- - - Updated - - -
Ja kissoja tupa täynnä.
eikö,kunteja,yhtään huolestuta jos Eventtalle tulee paha mieli kun hän saapuu tänne lukemaan asillista keskustelua,onely
Hitsinpimpulat. Taas minua yritetään kusta silmään. Ja vielä semmosella sadetin -tyyppisellä suihkulla.
Taidan viikonloppuna käydä kostoksi asentamassa kaikkiin myymälässä esillä oleviin kannellisiin tuotteisiin hieman ulostetta. Eikä välttämättä etes omaa tuotantoa.
DUDE GETS KNOCKED OUT: How They Revive Him Will Make You Scream | Doug Giles | #ClashDaily
Widdu mitä runkkuja, varsinkin toi "tajuton" se vaan feidaa että saa lisää runkkua.
Tämä tapa voitaisiin ottaa kehiin maailmanlaajuisesti kaikissa kamppailulajeissa.
Toihan on vähän win/win tilanne, jos voitat niin hyvä, jos häviät saat hand jobin.
Hitsinpimpulat. Taas minua yritetään kusta silmään. Ja vielä semmosella sadetin -tyyppisellä suihkulla.
Taidan viikonloppuna käydä kostoksi asentamassa kaikkiin myymälässä esillä oleviin kannellisiin tuotteisiin hieman ulostetta. Eikä välttämättä etes omaa tuotantoa.
Toihan on vähän win/win tilanne, jos voitat niin hyvä, jos häviät saat hand jobin.
Eventan video ei onneks etes näkynyt --> varmaan melko arveluttavaa matskua.
Se oli semmonen squirttailu-video.
Kylläpäs niitä vituttaa ja aamulla ne on varmaan kaikki oransseissa paidoissa ihan että "Mitä vittua, nää kaikki leivänpaahtimet on pois päältä ja ihan kylmiä, voi hitsinpimpulat!"