Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä pesin pesukoneessa laaservehkeen toimimattomaks. Millä nyt leikin kissojen kans? Pitäis ebaystä tilata uus. Kattelin vaan, että ne on niin tehokkaita jotta kärvähtää koko kissa jos osuu.

- - - Updated - - -

Rahaa oon pessyt kans. (Ei tarvi Fobban innostua). Vitskun setelit on ihan käyttökelpoisia pesun jälkeen.

Toi on kyllä varmaan ihan hauska harrastus jos tykkää. Itse pesen useimmiten vaatteita, pyyhkeitä ja sen semmosia. Tarttee varmaan koittaa heittää Xboxi koneeseen, kun on vähän pölyinen.

Toi on kyllä varmaan ihan hauska harrastus jos tykkää. Itse pesen useimmiten vaatteita, pyyhkeitä ja sen semmosia. Tarttee varmaan koittaa heittää Xboxi koneeseen, kun on vähän pölyinen.

Kai sekin taskuun mahtuu. Intissä oli isokokoinen poika (ei saa sanoa, että vitullinen läski) jolla oli hirvee möykky persees. Kysyttiin notta mitä sul on persees. Ja hän kaivoi sieltä karvalakin. Vastas vielä, että "Karvalakki, herra alikersantti."

Mulla on kuulkaas munuaisarvot koholla.

Hyvä!
Mites maksa-arvot ?

Oho, luin ensin, että kohallaan.

- - - Updated - - -

Kai sekin taskuun mahtuu. Intissä oli isokokoinen poika (ei saa sanoa, että vitullinen läski) jolla oli hirvee möykky persees. Kysyttiin notta mitä sul on persees. Ja hän kaivoi sieltä karvalakin. Vastas vielä, että "Karvalakki, herra alikersantti."

Sillä oli varmaan vaan vähän vynssin tarvetta.

KUNTIT. Saatana.

Sain koodattua vara-avaimen ihan itte. Internet vähän auttoi. Nythän mä ostin sen uuden avaimen ihan turhaan saatana. Soitin jo marmorille ja haukuin ne homoiksi. Miten vitussa ne ei voinu tuommosta perusasiaa kertoa siinä. Ei, kun koodaus maksaa 70e. Siinä toimenpiteessä meni yhteensä n. 10 sekuntia. Täytyypä pukea mustikkanenänvääntöhanskat käteen ja mennä käymään. Rahat otan kassasta vaikka väkisin takasin, ja sen avaimen ne voi vaikka työntää sinne, mihin vynssiä ei omin (paljain) sormin laiteta.

Mulle ei vittuilla. Olé!

KUNTIT. Saatana.

Sain koodattua vara-avaimen ihan itte. Internet vähän auttoi. Nythän mä ostin sen uuden avaimen ihan turhaan saatana. Soitin jo marmorille ja haukuin ne homoiksi. Miten vitussa ne ei voinu tuommosta perusasiaa kertoa siinä. Ei, kun koodaus maksaa 70e. Siinä toimenpiteessä meni yhteensä n. 10 sekuntia. Täytyypä pukea mustikkanenänvääntöhanskat käteen ja mennä käymään. Rahat otan kassasta vaikka väkisin takasin, ja sen avaimen ne voi vaikka työntää sinne, mihin vynssiä ei omin (paljain) sormin laiteta.

Mulle ei vittuilla. Olé!

God bless Mr. Interwebs.

- - - Updated - - -

*And by god we mean "Flying Spaghetti Monster"

KUNTIT. Saatana.

Mulle ei vittuilla. Olé!

Hyvä!

Mutta mulla oli sitten hankala tilanne äsken, vitsi että naiset on ajattelemattomia. Naapurilla on korvatulehdus ja se korva on niin kipee että sitä itketti. Eissaatana kuntit kyllähän te tiiätte minkälaista se on kun nainen itkee.. Siinä ei oo mitään muuta tehtävissä kuin että mustikkanenänvääntöhanskat käteen, itselle mustikkanenä ja nyrkki kevytseinästä läpi. Mitään ei osaa sanoa ei.

Maksasta ei sanottu mitään, koska valitettavasti en roinaa. En tiedä onko otettukaan.

Jos munaisarvot vain vähän koholla, niin saattaa käsittääkseni johtua liiasta proteiinin saannista ja/tai liian vähäisestä nesteytyksestä ?

- - - Updated - - -

Hyvä!

Mutta mulla oli sitten hankala tilanne äsken, vitsi että naiset on ajattelemattomia. Naapurilla on korvatulehdus ja se korva on niin kipee että sitä itketti. Eissaatana kuntit kyllähän te tiiätte minkälaista se on kun nainen itkee.. Siinä ei oo mitään muuta tehtävissä kuin että mustikkanenänvääntöhanskat käteen, itselle mustikkanenä ja nyrkki kevytseinästä läpi. Mitään ei osaa sanoa ei.

Anna sille vaikka Paramax 1000. On meillä ainakin auttanut vastaavan lajin edustajaa esim. hampaiden juurisäryissä. Luin meinaan tänään just lehdestä (netissä tosin tietty), että parasetamoli lamauttaa tutkimuksen mukaan sivuoireena tunteet. Tuo kuulostaa jo vähän liian hyvältä ollakseen totta.

Onneks on sentään Ultimeetsian kanssa se seksiloma edessä. Jännittää vaan kun ensimmäistä kertaa lähdetään reissuun siinä mielessä.

- - - Updated - - -

Anna sille vaikka Paramax 1000. On meillä ainakin auttanut vastaavan lajin edustajaa esim. hampaiden juurisäryissä. Luin meinaan tänään just lehdestä (netissä tosin tietty), että parasetamoli lamauttaa tutkimuksen mukaan sivuoireena tunteet. Tuo kuulostaa jo vähän liian hyvältä ollakseen totta.

Täysin samaa mieltä tuosta lopusta: kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta. Voikohan sitä käyttää ihan jatkuvana lääkityksenä, sillä on kieltämättä aikalailla noita tunteita.

- - - Updated - - -

Täytyykin soittaa vielä jollekin ja haukkua se homoksi...

Onneks on sentään Ultimeetsian kanssa se seksiloma edessä. Jännittää vaan kun ensimmäistä kertaa lähdetään reissuun siinä mielessä.

Eipä ole Ultimeeeecsiaa näkynyt, niin kuin ei muitakaan naarasolentoja. Ultimeeeeeeeezcsiasta tuon toki ymmärtää, jos on valmistautumassa tuollaiseen lomailuun, mutta muut naaraat ja eventa on vähän pettymys.

Eventan biologinen kello on mossahtanut käsiin. Nyt se ei pysty muuta kuin katsomaan Bold&Beautiful S1E1 repeatilla ja syömään hillosipulijäätelöä sohvannurkassa.

Ha!

Saan rahatkin takas. Mutta vähän jäi nyt paha mieli, kun en kerinnyt kenellekään vääntää edes mustikkanenää. Jos sitä vääntäis naapurille. Ja nyt tarkoitan ihan oikeasti naapuria. Se aina taluttaa kissojaan siinä pihalla. Ja kissoilla tarkoitan kissoja, enkä suinkaan kissoja. Kyllä semmosesta toiminnasta mun mielestä on jo mustikkanenän ansainnut.

Back
Ylös Bottom