Perskeles, tarvii muistaa tulla pois. Yksi alfa kerrallaan.
Joo kyllä se muuten näin on. Kentällä mut tunnistaa omasta helikopterista, jos tiedät mitä tarkoitan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Perskeles, tarvii muistaa tulla pois. Yksi alfa kerrallaan.
Joo kyllä se muuten näin on. Kentällä mut tunnistaa omasta helikopterista, jos tiedät mitä tarkoitan.
Vituttaa helvetisti toi avaimenpesuepisodi nyt.
Toi on kyllä varmaan ihan hauska harrastus jos tykkää. Itse pesen useimmiten vaatteita, pyyhkeitä ja sen semmosia. Tarttee varmaan koittaa heittää Xboxi koneeseen, kun on vähän pölyinen.
Sulla on muniaiset koholla, mitä oon pakkiksen seksipuolta lueskellut.Mulla on kuulkaas munuaisarvot koholla.
Mulla on kuulkaas munuaisarvot koholla.
Kai sekin taskuun mahtuu. Intissä oli isokokoinen poika (ei saa sanoa, että vitullinen läski) jolla oli hirvee möykky persees. Kysyttiin notta mitä sul on persees. Ja hän kaivoi sieltä karvalakin. Vastas vielä, että "Karvalakki, herra alikersantti."
Barcelonasta tuli mieleen, että se on muuten sellainen ylläri luvassa, kun PSG pieksee Kataloonit menemään ;)
Höpö höpö. Sehän tästä vielä puuttuis.
Hyvä!
Mites maksa-arvot ?
Oho, luin ensin, että kohallaan.
- - - Updated - - -
Sillä oli varmaan vaan vähän vynssin tarvetta.
KUNTIT. Saatana.
Sain koodattua vara-avaimen ihan itte. Internet vähän auttoi. Nythän mä ostin sen uuden avaimen ihan turhaan saatana. Soitin jo marmorille ja haukuin ne homoiksi. Miten vitussa ne ei voinu tuommosta perusasiaa kertoa siinä. Ei, kun koodaus maksaa 70e. Siinä toimenpiteessä meni yhteensä n. 10 sekuntia. Täytyypä pukea mustikkanenänvääntöhanskat käteen ja mennä käymään. Rahat otan kassasta vaikka väkisin takasin, ja sen avaimen ne voi vaikka työntää sinne, mihin vynssiä ei omin (paljain) sormin laiteta.
Mulle ei vittuilla. Olé!
KUNTIT. Saatana.
Sain koodattua vara-avaimen ihan itte. Internet vähän auttoi. Nythän mä ostin sen uuden avaimen ihan turhaan saatana. Soitin jo marmorille ja haukuin ne homoiksi. Miten vitussa ne ei voinu tuommosta perusasiaa kertoa siinä. Ei, kun koodaus maksaa 70e. Siinä toimenpiteessä meni yhteensä n. 10 sekuntia. Täytyypä pukea mustikkanenänvääntöhanskat käteen ja mennä käymään. Rahat otan kassasta vaikka väkisin takasin, ja sen avaimen ne voi vaikka työntää sinne, mihin vynssiä ei omin (paljain) sormin laiteta.
Mulle ei vittuilla. Olé!
Maksasta ei sanottu mitään, koska valitettavasti en roinaa. En tiedä onko otettukaan.
Hyvä!
Mutta mulla oli sitten hankala tilanne äsken, vitsi että naiset on ajattelemattomia. Naapurilla on korvatulehdus ja se korva on niin kipee että sitä itketti. Eissaatana kuntit kyllähän te tiiätte minkälaista se on kun nainen itkee.. Siinä ei oo mitään muuta tehtävissä kuin että mustikkanenänvääntöhanskat käteen, itselle mustikkanenä ja nyrkki kevytseinästä läpi. Mitään ei osaa sanoa ei.
Anna sille vaikka Paramax 1000. On meillä ainakin auttanut vastaavan lajin edustajaa esim. hampaiden juurisäryissä. Luin meinaan tänään just lehdestä (netissä tosin tietty), että parasetamoli lamauttaa tutkimuksen mukaan sivuoireena tunteet. Tuo kuulostaa jo vähän liian hyvältä ollakseen totta.
Onneks on sentään Ultimeetsian kanssa se seksiloma edessä. Jännittää vaan kun ensimmäistä kertaa lähdetään reissuun siinä mielessä.