Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mutta onkohan yhtään Suomalaista elokuvaa, jossa Päsper Jaakkosen näkeminen ei aiheuttaisi sellaisia oksennusrefleksin kaltaisia myötähäpeän tuntemuksia ?

Käytännön vinkkejä elämiseen:

-tule väsyneenä töistä
-ota kahden tunnin unet
-herää tärähtäneenä ja vittuuntuneena
-tee muutama tunti remonttia
-tee kymmenen aikaan illalla kova salitreeni
-huomaat että ei nukuta yhtään vaikka vuorokausikin jo vaihtuu
-herää 6.30 tärähtäneenä ja vittuuntuneena
-lähde töihin

Toista rutiini kunnes alkaa potkia!

Myöhäinen iltatreenaminen on itselle ollut aina sula mahdottomuus, koska kroppa käy niin kovilla kierroksilla. Jos 22-23 meinaa mennä nukkumaan, ei 20 jälkeen tartte urheilla.
Paneminenkin on siinä ja siinä. Rakastella toki voi hellästi ja hitaasti. Siinä ei hengästy.

Minun mielestäni kaikki asiat menee koko ajan vain huonompaan suuntaan. Otetaan nyt esimerkiksi auton avaimet. Ei tartte kun kerran ne pestä pesukoneessa, pika-ohjelmalla neljässäkytäasteessa, niin ei perkele toimi enää kaukosäätö, eikä auto sitä tunnista. Onneks ei oo mitään ajonestohommia tuossa, muuten ei pääsis eteenpäin. Kiva lähtee parkkikselta, kun valot vilkkuu ja töötti huutaa 2 minuuttia.

Edullista oli tilata uusi avain koodauksineen, kun tota vanhaa ei saanu enää henkiin. Ei menny varttitonniakaan. Ihan.

Tekisi helvetisti mieli alkoholia ja vaniljasikaria ilman sitä vaniljan makua eli ihan tavallista körssiä.

Kyllä on mennyt persiilleen sekin kapistus. Turhan konstikkaat suitset.

- - - Updated - - -

Toista oli silloin kun ostin ensimmäisen autoni. Se oli hirmu kätevää kun mikä tahansa kapistus jäätelöpuikosta kymmenpenniseen kävi oviin ja virtalukkoon.

Minulla alkoi aamupäivä paljon paremmin.
Vedonlyönti kannatti ja eilen illalla ostetuilla Nokian ostowarreilla tuli sellainen 600€ voittoa yhdessä yössä.

Toista oli silloin kun ostin ensimmäisen autoni. Se oli hirmu kätevää kun mikä tahansa kapistus jäätelöpuikosta kymmenpenniseen kävi oviin ja virtalukkoon.

Minä oon pessyt puhelimia pesukoneessa. Nekään ei yleensä kestä. Useita puhelimia. Kymmeniä tuhansia puhelimia.

- - - Updated - - -

Setelirahna onneksi kestää pesut. Kurjaa olis jos menis samanlaiseksi nöyhtäksi kuin nenäliinat.

- - - Updated - - -

Ja vielä kuntosaliaiheisiin:

Oli niin hiljaista siellä salilla myöhään illalla että kehtasin tehdä askelkyykkyjä käsipainot käsissä. Se on jotenkin niin tyttömäinen liike että ei sitä kehtaa tehdä jos on kovasti muuta väkeä läsnä. Mutta onpas, kuntit, jalat nyt aikalailla setsuuria.

- - - Updated - - -

Ja pylly kipeä.

Mulla ei oo aikoihin ollut jalat kunnolla romuna.
Johtunee siitä, etten nykyään viitsi rääkätä niitä, kun niitä tarttee perhana kaikessa muussakin urheilussa.

Koita joskus, ihan kamala jalkatreeni ja siitä päivän-parin päästä sulkapalloilemaan. Siinä olis herkkyyttä.

- - - Updated - - -

Puukamelimaista herkkyyttä.

- - - Updated - - -

Toinen hyvä konsti, jos on luvassa suuria urheilusuorituksia, on saunoa ja nauttia runsaasti keskiolutta ja makkaraa edellisyönä. Minä preppasin itseni Jukolan viestiin tällä konstilla. Enemmän jäi kisassa väkeä taakse kuin edelle joten homma oli great success!

Koita joskus, ihan kamala jalkatreeni ja siitä päivän-parin päästä sulkapalloilemaan. Siinä olis herkkyyttä.

Kerran olen mennyt sulkapalloa pelaamaan kauheissa domseissa, kun edellispäivänä oli sellainen experimentaalinen kyykkytreeni. Alussa oli kintut kankeena, mutta kyllä ne siitä aukesi ainakin vähän. Seuraavana päivänä en päässyt mopon selkään.
Rullaluistelu on toinen harrastus, jota jalkatreenit haittaa aika reippaasti ja kun kesällä tulee sulista, tennistä ja rullittelua 3-5 kertaa viikossa, jää jalkojen reenaaminen aika kevyeksi pumppailuksi ja sen kyllä huomaa. Tätä kompensoi hyvin kesän grillimakkara ja olut yläkroppatreeni.

- - - Updated - - -

Eikä siis mikä tahansa grillimakkara vaan bratwurstit ja muut kunnon makkarat.

- - - Updated - - -

Toim. huom.

Mutta oli se jumalauta hikinen homma. Reilu 15 km jossain hevonperseessä polvia myöten suossa ja auringon porotuksessa, pienessä krapulassa. Maistu muuten erittäin hyvältä palauttava Fosters maalintulon jälkeen.

- - - Updated - - -

Kesällä tulee sulista, tennistä ja kullittelua 3-5 kertaa viikossa.
.
ymmärrän

- - - Updated - - -

Vanha kunnon porilainen kullitaistelu.

Ei se ole sattumaa, että kestävyyskisoissa kärkipaikat valtaavat mustat miehet. Ei tuollainen kestävyysrehkiminen ole valkoisen miehen hommaa.

- - - Updated - - -

Vanha kunnon porilainen kullitaistelu.

Tästä olisikin hyvä kehittää sellainen kesäinen seurapeli, että ensin otetaan sellainen kokovartalopuudutus, ettei ole tuntoaistia missään elimessä. Silmät sidotaan ja toiseen käteen otetaan oma bratwursti ja toiseen makkara. Sitten isketään jompi kumpi grilliin ja aamulla naurattaa niin maan perkeleesti.

Muista jumalauta pähkinät!!!

- - - Updated - - -

Noh, älä huoli kuomaseni, minä lähten nimittäin sunnuntaina Barcelonaan.

- - - Updated - - -

Mulla on aina ollut korostunut taito kuunnella ihmistä ja asettaa sanat oikeaan järjestykseen. Mun lähellä on hyvä olla.

- - - Updated - - -

Olispa yhtä hyvä munkki kuin eilen: sain koipireiden hinnalla rintapalaa.

Back
Ylös Bottom