Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo, se on vähän kuin hajuaistiton saisi hajuaistin yhdeksi päiväksi ja olisi juuri tuolloin vetäytynyt pääsiäisretriitille Mietaan Juhan kanssa korsuun.

- - - Updated - - -

Mämmien kera af koors.

Tänään annan rintojeni hölskyä vapaasti, kun menen hieman juoksentelemaan tuonne luontoon. Ajattelin myös alkaa taas perehtyä MLB:n tämän kauden voimasuhteisiin, kun sieläkin perkele on jo kausi alkanut. Se on varma rahasampo ollut tässä vuosien varrella. Kätevästi on nekin rahat saanut sitten sijoitettua kaikenmaailman lottoliigoihin, kuten änäriin ja bondage-liigaan. NBA-kausikin oli ainakin alun perusteella niin pirstaleinen ja paskoilla kertoimilla varustettu, etten jaksanut sitä harrastella.

Salkku turvoksiin, olé!

Pesin itseni muuten eilen sellaisella naisten saippualla. Oli todella hyvän tuoksuista ja meinasin sitä siinä jo maistellakin, mutta lapsuusaikojen traumat suun saippualla pesusta estivät tämän tehokkaasti.
Purkista luntattuna saippua oli tuoksultaan niinkin jännä kuin pistaasi-magnolia. Kyllä siinä on saippuafirman R&D osastolla hommaa keksiä näitä tuoksuja.

- - - Updated - - -

Tänään annan rintojeni hölskyä vapaasti, kun menen hieman juoksentelemaan tuonne luontoon. Ajattelin myös alkaa taas perehtyä MLB:n tämän kauden voimasuhteisiin, kun sieläkin perkele on jo kausi alkanut. Se on varma rahasampo ollut tässä vuosien varrella. Kätevästi on nekin rahat saanut sitten sijoitettua kaikenmaailman lottoliigoihin, kuten änäriin ja bondage-liigaan. NBA-kausikin oli ainakin alun perusteella niin pirstaleinen ja paskoilla kertoimilla varustettu, etten jaksanut sitä harrastella.

Salkku turvoksiin, olé!

Itse otin pientä nousua tuossa jalkapallorintamalta, mutta nyt kaksi päivää ilman pelejä, kun ei oikein ole pelattavaa. Ameriikan pesäpalloa en kyllä lähde vetelemään. Ei mahdu repertuaariin.

Ja voitoilla ravinnerikasta apetta, kuten sittarin frikadelliosaston vakuumipakattuja kikkelinnäköisiä limaisia sienenvarsia, päälle vaniljasikari ilman sitä vaniljan makua ja muutenkin ihan tavallinen körssi. Sitten mittariautolla himaan pötköttään, kunhan enimmät rahat on hukattu takapenkkien väliin. Ja tietenkin ne kortit on kuoletettu ja löydetty sitten sieltä povitaskusta.

Mää tilasin muuten eilen 8kg ravinnerikasta Selffiä.
Sitä ei muuten koskaan muista tilata ajoissa. Nyt on varmaan kaksi annosta jäljellä ja jännätään, tuleeko uudet ennen kuin loppuu, ettei vaan mene gainssit hukkaan.

Vielä ei ole tullut vastaan hyvää chipotle-soosia. Semmoisia tunkkaisen makuisia tuppaavat olemaan omaan suuhuni. Oon kyllä hemmetin huono muutenkin savun aromin kanssa, etten tiedä löytyykö noista lähtökohtaisestikaan omaan suuhun mitään kovin loistavaa.

Tikulla silmään joka vanhoja muistaa, mutta paras tulee kun laittaa ite chipotle-maustetta soosiin (siis semmosta jauhemaista). Tykkään kyllä kovasti chipotlte-tabascosta mutta sehän on enemmän suolaa kuin soosia. Hyvää silti. Aihetta sivuten Poppamiehen savunaga on tosi hyvää. Savu on kyllä vaikea aromi, jos se on tehty sillä liemellä ja sitä on liikaa niin paskahan siitä tulee.

Ja hyvin mahtuu?

- - - Updated - - -

Se on optimaalinen tilanne. Puhtaat ne pitäskin olla, kun ne on melkein siinä tupessa koko ajan.

- - - Updated - - -

Itsepuhdistavat nanoteknologialla varustetut aluskalsarit.

Niin sitähän minä tässä vaan mietin että kun tuli kivi tuulilasiin ja se halkeama jo viiden minuutin ajomatkalla levisi n.10-15cm, niin uskaltaako tuota ajella tänään 300km vai onko sitten jo koko lasi läpeensä halennu?

^Mahdun minä itse tänne sisälle! Venyykin.

Kahvihammasta kolottaa.

eaa0_the_gun_mug.jpg

Oleehyvä.

Niin sitähän minä tässä vaan mietin että kun tuli kivi tuulilasiin ja se halkeama jo viiden minuutin ajomatkalla levisi n.10-15cm, niin uskaltaako tuota ajella tänään 300km vai onko sitten jo koko lasi läpeensä halennu?

aja vaan

peli on menetetty jo nyt

- - - Updated - - -

kai sinulla on:tuulilasivakuutus

- - - Updated - - -

Minulla:on

Tutkimattomat ovat tuulilasihalkeaman tiet. Eli hankala sanoo. Jos halkeama näkökentässä, vaihtoon se menee kuitenkin.

Sanoisin että halkeaminen todennäköistä jos meinaat rytyyttää 300km.

Minulla on kaikki mitä rahalla:saa

jos matka katkeaa saan matkustaa taksimersulla määränpäähän

Back
Ylös Bottom