Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään annan rintojeni hölskyä vapaasti, kun menen hieman juoksentelemaan tuonne luontoon. Ajattelin myös alkaa taas perehtyä MLB:n tämän kauden voimasuhteisiin, kun sieläkin perkele on jo kausi alkanut. Se on varma rahasampo ollut tässä vuosien varrella. Kätevästi on nekin rahat saanut sitten sijoitettua kaikenmaailman lottoliigoihin, kuten änäriin ja bondage-liigaan. NBA-kausikin oli ainakin alun perusteella niin pirstaleinen ja paskoilla kertoimilla varustettu, etten jaksanut sitä harrastella.
Salkku turvoksiin, olé!
Vielä ei ole tullut vastaan hyvää chipotle-soosia. Semmoisia tunkkaisen makuisia tuppaavat olemaan omaan suuhuni. Oon kyllä hemmetin huono muutenkin savun aromin kanssa, etten tiedä löytyykö noista lähtökohtaisestikaan omaan suuhun mitään kovin loistavaa.
Onkohan Ultimeetsialla creemit kalsareissa...
t. nicke nackerson from washington d.c.
^Mahdun minä itse tänne sisälle! Venyykin.
Kahvihammasta kolottaa.
Niin sitähän minä tässä vaan mietin että kun tuli kivi tuulilasiin ja se halkeama jo viiden minuutin ajomatkalla levisi n.10-15cm, niin uskaltaako tuota ajella tänään 300km vai onko sitten jo koko lasi läpeensä halennu?
Niin sitähän minä tässä vaan mietin että kun tuli kivi tuulilasiin ja se halkeama jo viiden minuutin ajomatkalla levisi n.10-15cm, niin uskaltaako tuota ajella tänään 300km vai onko sitten jo koko lasi läpeensä halennu?