Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyi, Calvin Klein kun tuntuu sellaiselta kaverilta, että se on puhdistellut vallan muualle kuin NAIStuppeen.

Noh, Björnin jörnimisestäkin tulee tietty mielikuva, mutta ei haittaa. Ei kalsarit homoksi tee, eikä kerta. Eikä jos välilihat ei kosketa. Ja silloin kun oikein kunnolla nussitaan, niin NAISet on vaan tiellä. Omakeksimiä kaikki.

Kalsareista: Black Horse on kehittänyt kalsarikankaaseen aivan ainutlaatuisen formulan. Vanhallakin miehellä seisoo koko ajan niissä vanhoissa tapetinvärisissä luukkukalsareissa. Semmoisella herkkyydellä se sileä ja kiiltävä kangas ihmisen arimpia paikkoja hivelee.

Noh, Björnin jörnimisestäkin tulee tietty mielikuva, mutta ei haittaa. Ei kalsarit homoksi tee, eikä kerta. Eikä jos välilihat ei kosketa. Ja silloin kun oikein kunnolla nussitaan, niin NAISet on vaan tiellä. Omakeksimiä kaikki.

Juu, mutta aattelin, että jos Calvini on niitä kalsonkeja pitänyt sua ennen eikä ole niitä pessyt kuin ruskeassa tupessa, niin kannattaisi ehkä puhdistaa esim. krematorion polttouunissa.

Juu, mutta aattelin, että jos Calvini on niitä kalsonkeja pitänyt sua ennen eikä ole niitä pessyt kuin ruskeassa tupessa, niin kannattaisi ehkä puhdistaa esim. krematorion polttouunissa.

Mutta silloinhan MIEHEKÄS ja autenttinen kalsarin tuoksu menetettäisiin. Siihen hommaan mä en lähde ollenkaan.

eiku

- - - Updated - - -

Voikohan Cernin hiukkaskiihdyttimessä puhdistaa likaiset tangat?

Tuolloin saattaisi löytyä se paskahiukkanen.

- - - Updated - - -

Mutta silloinhan MIEHEKÄS ja autenttinen kalsarin tuoksu menetettäisiin. Siihen hommaan mä en lähde ollenkaan.

Onkohan semmosia hajun pitäviä uimahousuja, ettei aina tartte uikkuhallissa erittää uudestaan ennen kuin nousee altaasta.

- - - Updated - - -

Se on muuten jännä, kun fysiikan teorioiden todentamiseksi väsätään ainakin 47 miljardin paskalinko, eikä mulle voida antaa edes muutamaa miljoonaa, jotta pääsisin testaamaan paskan kellumista linnan juhlien boolimaljassa.

Back
Ylös Bottom