Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kleinit on hyvät, niissä on tuossa etumuksessa riittävästi tilaa. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

calvin-klein-underwear-heritage-cotton-073012_ph_courtesy-of-calvin-klein-800x1166.jpg

Tämä oli toinen yritys, joten rahaa kului vain 25 euroa! Tsaijaijai.. sitten mulla on tuossa 35 tuore rikesakko turvavyön käyttämättä jättämisestä, sen kun jätän toistaiseksi maksamatta niin mähän olen kympsän voitolla..

Tämä oli toinen yritys, joten rahaa kului vain 25 euroa! Tsaijaijai.. sitten mulla on tuossa 35 tuore rikesakko turvavyön käyttämättä jättämisestä, sen kun jätän toistaiseksi maksamatta niin mähän olen kympsän voitolla..

Vähän kuin Jykä ja Jutta tienaamassa Kreikan lainoilla.

En tiiä perkele auttasko se jos sais vaikka kunnolla persettä..?

- - - Updated - - -

Tuskinpa.

- - - Updated - - -

Aikaa menis vaan hukkaan eikä mulla oo toimistossa muuta kuin sälekaihtimet. Vehjes haavoilla kun siihen pyyhkii.

No se auttaa sen 20 sekkaa, mutta kyllä enemmän auttais runsas alkoholin nauttiminen. Sillain vitusti liikaa -tyyppisesti. Ns.

Onko kukaan muka ikinä sanonut, että viinan juominen olis pahentanu asioita? Ei varmasti. Päin vastoin. Siitä tulee niin mukava olokin. Ja hyvääkin se on suukissa.

t itä-suomen junttinakkerit

- - - Updated - - -

No se auttaa sen 20 sekkaa, mutta kyllä enemmän auttais runsas alkoholin nauttiminen. Sillain vitusti liikaa -tyyppisesti. Ns.

Onko kukaan muka ikinä sanonut, että viinan juominen olis pahentanu asioita? Ei varmasti. Päin vastoin. Siitä tulee niin mukava olokin. Ja hyvääkin se on suukissa.

Hmmm minun muistini mukaan ei ole kukaan ikinä sanonut että viinan juominen olisi pahentanut asioita. Enkä kyllä keksi yhtään syytä miksi tuommoista kukaan möläyttäisi.

- - - Updated - - -

Se on hirmu hyvää summukassa.

Esimerkin omaisesti:

"Mies miettii kesken työpäivän: tekeepä hirmuisesti mieli viinaa tai persettä. Sitten hän ratkaisee tilanteen ja juo aivan vitusti liikaa. Vihdoin kaikki on hyvin."

Kenelläkään ei varmaankaan jäänyt epäselvää siitä mitä tässä haettiin.

Mitäsvittua. Dragonforce on tänään Jyväskylässä soittamassa. Siis on kyseessä se Dragonforce? Mitä hä.

Esimerkin omaisesti:

"Mies miettii kesken työpäivän: tekeepä hirmuisesti mieli viinaa tai persettä. Sitten hän ratkaisee tilanteen ja juo aivan vitusti liikaa. Vihdoin kaikki on hyvin."

Kenelläkään ei varmaankaan jäänyt epäselvää siitä mitä tässä haettiin.

Tuossa vitusti liikaa juomisessa on vaan se haittapuoli, että siitä tulee niin hyvä ja mukava olo, että seuraavana päivänä normaali olo tuntuu ihan kamalalta. Krapula on kuulkaa Puskan ja muiden terveysnazien propagandaa. Oikeesti sellaista ei olekaan. On vain kova kontrasti vitusti liikaa juoneena vallitsevan mukavan olon ja normaalin ns. "paska-olon" välillä.

Aivan totta kuomaseni. Aivan kuten se että jos sokea näkisi yhden päivän ja saisi olla juuri sen päivän kärpäsenä katossa naisten fitness kisojen takahuoneessa. Niin kyllähän se seuraavana päivänä jatkuva sokeus vituttaisi siellä vuokrahuoneessa ihan kamalasti.

ps pahoitteluni sokeiden vähemmistölle, luotan siihen että eivät itse näe tätä epäkorrektia tekstiä. vai onko pistekirjoitusnäyttöjä olemassa?

- - - Updated - - -

kunpa ei olis

- - - Updated - - -

anteessi t nakkerit

Toisaalta, jos sokea oli sen yhden päivän aikana nähnyt esim eventan, hän olisi varmasti iloinen kun saa taas loppuelämän nauttia sokeudesta.

^No niinpä, voisin alkaa tekemään hyväntekeväisyyttä ja antaa sokeiden kopeloida uhkeita ja pehmeitä määnbuubsejani, sitten olisivat onnellisia etteivät näe mitä ovat joutuneet kokemaan.

Back
Ylös Bottom