Kleinit on hyvät, niissä on tuossa etumuksessa riittävästi tilaa. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kleinit on hyvät, niissä on tuossa etumuksessa riittävästi tilaa. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
Onpa hyvä mieli kun sain auton katsastettua. Tekee mieli kaljaa. Minä tykkään kaljasta.
Eiks sulla mahdu tennispallot taskuun vai ?
Tämä oli toinen yritys, joten rahaa kului vain 25 euroa! Tsaijaijai.. sitten mulla on tuossa 35 tuore rikesakko turvavyön käyttämättä jättämisestä, sen kun jätän toistaiseksi maksamatta niin mähän olen kympsän voitolla..
No se auttaa sen 20 sekkaa, mutta kyllä enemmän auttais runsas alkoholin nauttiminen. Sillain vitusti liikaa -tyyppisesti. Ns.
Onko kukaan muka ikinä sanonut, että viinan juominen olis pahentanu asioita? Ei varmasti. Päin vastoin. Siitä tulee niin mukava olokin. Ja hyvääkin se on suukissa.
Esimerkin omaisesti:
"Mies miettii kesken työpäivän: tekeepä hirmuisesti mieli viinaa tai persettä. Sitten hän ratkaisee tilanteen ja juo aivan vitusti liikaa. Vihdoin kaikki on hyvin."
Kenelläkään ei varmaankaan jäänyt epäselvää siitä mitä tässä haettiin.