Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon taas ollu niin pitkää reenaamati, että tuntuu ihan kivalta käsipainoilla bodaus. Alkujärkytyksen jälkee painot nousee pikkuhiljaa. Jos joskus pääsis edes vanhoihin takas. Kai se vitutus siitä sitten urkenee mullekin.

- - - Updated - - -

Vielä kun pääsis tästä laiha-kräpinen-läski -statuksesta laiha-kräpiseksi.

- - - Updated - - -

Priskiä en vielä tarvoittele. Kräpinen riittää. Kunnei vaan oo läski.

- - - Updated - - -

Ajelin maharyijynki, että näkis kuinka läski onkaan. Tuntuu jännältä.

- - - Updated - - -

Sen verran härski ettei uimaan kehtoo mennä. Pikkulapset juoksee itkien karkuun.

Onnea :)...

..Ja ihan näin taloustilanteessa, jossa mennään, täytyy kysäistä: Sisältyikö tuohon myös palkankorotus? Vai muuttuuko vain titteli ja tulee lisää duunia...:rolleyes: <-- Aika yleistä nykyään...

Mun työmäärä väheni: ei tarvitse yrittää enää olla kymmenessä paikassa samaan aikaan, palkka nousi ja työaika muuttui joustavaksi :)

Voeh. Silimiä särkee ja kuvottaa. Nyt se iski. Olen liian paljon katsonut aivosyöpää aiheuttavia tosi-tv -ohjelmia. Naamani sulaa ja aivoni valuvat korvista. Hyööörgh.

Tänään olis ollut reenipäivä, mutta riipasin kännin eilen. Tulee varmaan rokulipäivä kokonaisuudessaan, vaikka koitin mukamas tulla hommia tekemään.

Mä oon taas ollu niin pitkää reenaamati, että tuntuu ihan kivalta käsipainoilla bodaus. Alkujärkytyksen jälkee painot nousee pikkuhiljaa. Jos joskus pääsis edes vanhoihin takas. Kai se vitutus siitä sitten urkenee mullekin.

No mää oon samassa junassa, vähän vaan varmaan pidemmällä asemalla, kun taukoa tuli varmaan jotain 5-6 vuotta ja nyt on 1-2 vuotta taas vedetty ja tuostakin ehkä 1 vuosi yhteensä tosissaan.

- - - Updated - - -

Parin viikon päästä alkaa Aatami etsii Eevaa!!!!

Juu ja eilen tuli Tuurin kyläkauppiasta, huomenna ja to taas TI. Voi pojat.

- - - Updated - - -

Ai niin ja tänään lätkää. Se on hyvää realityä, vaikkei Pata siellä enää painakaan.

No mää oon samassa junassa, vähän vaan varmaan pidemmällä asemalla, kun taukoa tuli varmaan jotain 5-6 vuotta ja nyt on 1-2 vuotta taas vedetty ja tuostakin ehkä 1 vuosi yhteensä tosissaan.

Joo, no mä reenailin uimahommia sun muuta joskus 00-05. Sit punttia kunnolla 06-09. Sit menin istumatyöhön ja kaikki meni pilalle. Reenit jäi. Satunnaisesti reenaillu kunnon reeniä 6kk pätkiä. Nyt ol parin vuoden totaalitauko, ja nyt taas koitellaan vähän. Olo on kuin sialla: (yhtä pitkä orgasmi.)
.
.
Tosta Aatami etsii Eevaa, niin jossei ehi sarjaa katsoa niin ainakin ylilaudalta kuvat.

Ja tzori offtopic. Aiheeseen:
medic.webp

Tissejä ei ole kukaan maininnut tässä ketjussa vielä tänäpänä:

Tissit.

- - - Updated - - -

Toisaalta, elsun läsnäolo lasketaan.

missäs: Santsi,Sniffari och Johnny

ei kai heillä vain ole sitä:elämää

- - - Updated - - -

kolmestaan

- - - Updated - - -

b-kikit-700x.webp

näkyyköhän aatamissajaeevassa heijjareja

- - - Updated - - -

mitä,kuntit,tuumaa

näkyyköhän aatamissajaeevassa heijjareja

- - - Updated - - -

mitä,kuntit,tuumaa

Tätä fundeerasin myös. Perkele mulla ainakin olis. Istuisin kylmässä vetessä alkuun jonkin aikaa. Ihan kiva mirkku oli siinä esittelyvideossa se laiha blondi jolla tatulointia kylessä.

Minä voisin toimia sielä mm.aurinkokellona

- - - Updated - - -

NAISille

Back
Ylös Bottom