Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itseä kiinnostaisi pirusti lähtee liikuntalääketiedettä lukemaan itä suomen yliopistoon mutta mitä nyt netistä yrittäny kaivaa siitä tietoa niin mitä en löytänyt on että voiko toisen asteen tutkinnon (ammattikoulu) suorittanut jolla työtaustaa lääkealalta 2v. Hakea ja mahdollista edes päästä opiskelemaan sitä vai tarviiko olla korkeqmmin koulutettu?

Siperia opettaa, opettaako?

- - - Updated - - -

Mä hain yhteishaussa kouluihin! Aita on matalin tekniikalla maisteriksi. Yrittää ainakin pitää. Tavoitteena enempi liksaa vähemmän ressiä. Päätavoite edelleen lottovoittajan ura, mutta plan B:tä on pakko rakentaa tässä taustalla.

Hyvää aamupäivää.
Selvisin hengissä eilisestä iltaurheilusta. Lähellä kävi kyllä sydänkohtaus, mutta koska jäin henkiin palkitsin itseni illalla yhdellä Duvelilla ja nukuin kuin tukki.

Miten se tukki muuten nukkuu ?

Itseä kiinnostaisi pirusti lähtee liikuntalääketiedettä lukemaan itä suomen yliopistoon mutta mitä nyt netistä yrittäny kaivaa siitä tietoa niin mitä en löytänyt on että voiko toisen asteen tutkinnon (ammattikoulu) suorittanut jolla työtaustaa lääkealalta 2v. Hakea ja mahdollista edes päästä opiskelemaan sitä vai tarviiko olla korkeqmmin koulutettu?

Tietääkseni mikä tahansa kolmivuotinen toisen asteen tutkinto kelpaa yliopistoihin haettaessa, mutta et saa aloituspisteitä tietenkään lukion arvosanoista. Sinuna soittaisin ko. oppiaineen opintotoimistoon ja kysyisin.

jos Minä hakisin, hakisin esimerkikis ammattikouluun

ei vaan voi hakea, kun ei tiiä mitä huvittais ruveta tekemään

Tänä keväänä näyttäisi olevan ainoastaan avoimessa yliopistossa ko. ainetta opiskelleiden haettavissa Itä-Suomen yliopiston liikuntalääketiede (https://opintopolku.fi/app/#!/korkeakoulu/1.2.246.562.17.34469263015).

Jyväskylän yliopistossa vastaavaan koulutukseen voi hakea, jos on esim. kolmevuotinen ammattitutkinto suoritettuna (https://opintopolku.fi/app/#!/korkeakoulu/1.2.246.562.17.57081083495). Eri asia on sit toki, antaako tuo riittävästi pohjaa pääsykokeessa pärjäämiselle.

Jahas. Tänään päänsisäinen jukeboksi arpoi heti herätessä tällaista. Onko pyrkimys asiallisuuteen onely tuomittu epäonnistumaan jo alkumetreillä?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulla olisi nyt punttailusta huiliviikko. Kun ei osaa kevennellä, on parempi vaan huilata vähän harvemmalla frekvenssillä.

Hitto, kun illaksi on luvattu noin kylmää. Olisi voinut mennä vähän rullittelemaan.

Mulla olis nyt niinq kevennetty viikko meneillään. Ens viikosta testailen vähän uuteen ohjelmaan liikkeitä ja pareja. Sit mä alan rynkyttään nimmaamperkeleesti.

Njoo...Jotenkin on mennyt taas itsellä hohto koko punttailusta.

Kai se on tuo kevään tulo taas, kun olisi olevinaan niin paljon muutakin tekemistä.

Back
Ylös Bottom