Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kiitos Mika kuvasta, tänään on ollut erityisen vaikea päivä vieroittautua hiilihytraattiyhdisteistä. Vittu. Reenitkin meni ihampäivvittua, eikä sillälailla hyvällä tavalla ollenkaan ei. Ehei.

Ai mutta sitä mä vaan mietin, että minkähän takia tuo Kuningaskuluttajan nainen yritti olla niin viekoitteleva noissa spiikeissään.

Joudunko nyt katsomaan yle areenasta, miltä näyttää viekoitteleva nainen. Toki voi olla, että miehenä en huomaa näitä eleitä ollenkaan.

Tähän väliin Wahlroosin valinta.

Ette katsoneet sitä ohjelmaa, arvasin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kiitos Mika kuvasta, tänään on ollut erityisen vaikea päivä vieroittautua hiilihytraattiyhdisteistä. Vittu. Reenitkin meni ihampäivvittua, eikä sillälailla hyvällä tavalla ollenkaan ei. Ehei.

Höh. No mut joskus vaan tulee paskempia päiviä. Huomenna uuteen nousuun.. Ei siis alkoholin käyttömielessä

missä PaPPas

- - - Updated - - -

hyvä:biisi

[video=youtube_share;4CUhCLyTui8]http://youtu.be/4CUhCLyTui8[/video]

Yllättävän hyvä toi Hertzeni.

---

Mitäs helvettiä, tää uusin on todella kovaa:

Minä oon yrittäny päästä tästä sokerikoukusta ja sanon vaan, että vittu mitä paskaa. Välillä on kaduttanut, että oon edes syntyny.

Ota munkki niin tulee heti parempi mieli. Tai vaikka kaksi.

682413.jpg

Ei tule! Kaloreita saa kyllä helpsoti. Karjalan paisti pannulla haudutettuna jää hampaiden väliin. En tykkää. Tai sitten olen liian kärsimätön kuten yleensä.

Minä oon yrittäny päästä tästä sokerikoukusta ja sanon vaan, että vittu mitä paskaa. Välillä on kaduttanut, että oon edes syntyny.

Voin lohduttaa teitä sillä ettei noissa mitään sokeria ollu. Ihan vaan banaania ja munaa. Ja mustikoita päällä.
Minäkään mitään sokeria syö..

Voin lohduttaa teitä sillä ettei noissa mitään sokeria ollu. Ihan vaan banaania ja munaa. Ja mustikoita päällä.
Minäkään mitään sokeria syö..

Jos nyt tekisin noita niin pistäisin kilon sokeria päälle ja olisin tyytyväinen ku syön terveyslättyjä. Yleensä kyllä nautin sokeria viilillä, se on hyvää.

Jos nyt tekisin noita niin pistäisin kilon sokeria päälle ja olisin tyytyväinen ku syön terveyslättyjä. Yleensä kyllä nautin sokeria viilillä, se on hyvää.

:D miten tohon vois vielä sokeria lisätä kun on niin makeita jo muutenkin.
Ripauksen suolaa laitoin vinkistä (korostaa makuja tms)

:D miten tohon vois vielä sokeria lisätä kun on niin makeita jo muutenkin.
Ripauksen suolaa laitoin vinkistä (korostaa makuja tms)

Tässä on ollut koko elämä aikaa kyllästää itsensä sokerilla. Nuo sun lättys maistuu vaan pahvilta tämmösen sokerihiiren suussa.

No ei vaines, kyllähän noita on tullut useestikin tehtyä ja jos oikeesti siihen makeeta laitan päälle niin mansikat kelpaa. Niihin en laita sokeria.

Se ois huomenna ke, sitten to ja lopulta pe. Taas ois kaiken karvaista munkkia ja muuta möttöstä tarjolla joka päivä. Pyrin pysyyn mahdollisimman kaukana. Perjantaina sitten kyllä isken hampaani munkkiin, jos tilanne suo :puntti:

- - - Updated - - -

Otan melkein mielummin munkin kuin sänpylän. Kummatkin samaa höttöpaskoo, mutta munkista jää parempi mieli.

- - - Updated - - -

Nyt loppu etelänvetelän kylmäsavuporo.

Hö.

- - - Updated - - -

Tästäkin korvani tykkää.

- - - Updated - - -

Voi perse mikä paikka tuolle lentoturmalle tuo alpit. Ihana varmaan raijata tuolla tuota romua ja aloittaa tutkinta.

Back
Ylös Bottom