Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En pahemmin tuosta alkoholista niin välitä, mutta tänään heräsin yhtäkkiä ajatukseen että pitäisiköhän sitä pitkästä aikaa vetäistä kunnon perskänni? :wtf: Ja ei, ei ole mitään sattunut tai en siis ole murtunut mistään elämää suuremmasta asiasta, ihan vain muuten vain. Todellatodellatodella omituista. Olen hämmentynyt.

Joo, tuo on normaalia. Itselläkin kun olin juomatta niin parin vuoden päästä tuli pakottava tarve vetästä ne perskännit. Ja oikein kunnon kännit, notta on kuset ja paskat housuissa. Ja sen vetäsinkin. Vappuna 2010. Saatana vieläkin krapula siitä.

Hyvää Joulua!

Kiitos. Täällä satoi jo ensilumikin tänään

Edit.

Hö. Osataan, käyttäytymistä se huonokin käyttäytyminen on.

image.webp

En tiedä miten toi nyt liittyi yhtään mihinkään

Huomenta kaikille iästä, sukupuolesta, kansalaisuudesta, uskonnosta ja ulkonäöstä riippumatta.

Lähden hierojalle.

Minä töihin. Tosin kai sielläkin vois hieroa.

Tosin sekin varmaa tulkitaa ahdisteluks..

Jos sitä kävis kylplässä myöhemmin tänään, missäköhän simmarit on.
Löytyikin heti, ai-että mä oon viisas.

Sain töissä ylennyksen- kippis(kahvia) sille...

Onnea :)...

..Ja ihan näin taloustilanteessa, jossa mennään, täytyy kysäistä: Sisältyikö tuohon myös palkankorotus? Vai muuttuuko vain titteli ja tulee lisää duunia...:rolleyes: <-- Aika yleistä nykyään...

Back
Ylös Bottom