Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^ Mutta kylläpä se oli kammottava esitys. Muuten olis ehkä vielä menny, mutta tässä on taas hyvä esimerkki siitä, mistä oli jo aiemminkin puhetta, kuinka paska laulaja voi pilata biisin. Norjalaista rallienglantia ja biisin jälkeen meni varmaan salkullinen mynttonia. Voi Irma sinua, olet hairahtunut. Tässä sulle lääkettä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
tämä oli se hittibiisi

Mä mietinki oliko se tämä vai tuo minkä mä laitoin.

^ Mutta kylläpä se oli kammottava esitys. Muuten olis ehkä vielä menny, mutta tässä on taas hyvä esimerkki siitä, mistä oli jo aiemminkin puhetta, kuinka paska laulaja voi pilata biisin. Norjalaista rallienglantia ja biisin jälkeen meni varmaan salkullinen mynttonia. Voi Irma sinua, olet hairahtunut. Tässä sulle lääkettä:

Voi minua, mutta tykkään olla hairahtunut. Molemmat bändit erinomaisia ja sulosointuja näille korville. Eikä haittaa vaikka olisi norjalaisen rallienglantia, tuo musiikki vaan vie mennessään. Mun mielenkiinnon herättää aina, jos käytetään puhaltimia. Varsinkin sillon, kun käytössä on klarinetti tai saksofoni, tai molemmat.

E. Ja tuosta laulajasta vielä. Se kuulostaa just sopivan rouheelta tommoseen musiikkiin. Ei saa olla liian täydellistä.

Noista kahdesta jos pitää valita niin yhdyn futheriin.

No sulta nyt ei kysytä mitään musiikkiin liittyvää.

kyllä se,kuntin,on niin että lavvantaina paras bändi soitti ekana

- - - Updated - - -

[video=youtube_share;fkgXyaTD1gs]http://youtu.be/fkgXyaTD1gs[/video]

Jäsen f ehti ensin. Juuri olin tulossa sanomaan että Pantera potkii teitä kaikkia kassistoon.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mnäpä en ole pantteraa kuunnellu

Downin keikalla olen kyllä ollu ja hoksasin vasta jälkeenpäin kuka se hullu sielä lavalla oli

Back
Ylös Bottom