Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaira! Minä olin jo melkein huolissani, kun ei oo sua tässä näkynyt. Tai sitten on mutta en oo huomannut, koska ei avatarta. No kuitenki. Oon syönyt sunki puolesta munkkeja. Ja suklaata. Ja keksejä. Ja jätskiä.
Mulla on ollu ulkopuolista elämää! Voitko uskoa?! Nyt sitten peiton alla ruikuttaessa on hyvää aikaa kattella mitä täällä tapahtuu. Viime viikolla ei hurjasti voinu herkutella kisojen takia, mutta heti kisojen jälkeen on kyllä uponnu kaikenlaista. Fazerin Minttusuklaakeksit on uus heikkous. Noms.

Oletteko muuten avattarelliset jo huomioineet tulevan Kiinalaisten Konekirjoitustaitojen appreciaton fun clubin -kevätristeilytoimikunnan ilmoituksen tuolla piiloitetulla osiolla foorumia?

- - - Updated - - -

No en mä mennyt sinne Arnoldsiin eilen. Mutta porsastelin korvapuustin kanssa vokotin vakio ulosteepaikassa.

Kuvamateriaalia on sen verran mitä instagramista löytyy. Eli yksi kuva.

Ai jaa juu, oonhammä sen nähnyt.

Mulla on ollu ulkopuolista elämää! Voitko uskoa?! Nyt sitten peiton alla ruikuttaessa on hyvää aikaa kattella mitä täällä tapahtuu. Viime viikolla ei hurjasti voinu herkutella kisojen takia, mutta heti kisojen jälkeen on kyllä uponnu kaikenlaista. Fazerin Minttusuklaakeksit on uus heikkous. Noms.

Oho! Oikein elämää! Nyt oon jo vähän kade... Mä oon pysyny turvallisesti vaan korvapuusteissa ja Fanipaloissa. Ja Fazerin sinisessä.

Pitäisköhän munki alkaa kisaamaan jossain lajissa, niin vois vaikka paino vahingossa tippua. Ja ehkä näyttäisin etäisesti urheilulliselta. Sijoituksilla ei niin väliä.

- - - Updated - - -

Tai jos perustaisin vaan fitnessblogin niin ei tarttis ees välttämättä urheilla.

Oho! Oikein elämää! Nyt oon jo vähän kade... Mä oon pysyny turvallisesti vaan korvapuusteissa ja Fanipaloissa. Ja Fazerin sinisessä.

Pitäisköhän munki alkaa kisaamaan jossain lajissa, niin vois vaikka paino vahingossa tippua. Ja ehkä näyttäisin etäisesti urheilulliselta. Sijoituksilla ei niin väliä.

- - - Updated - - -

Tai jos perustaisin vaan fitnessblogin niin ei tarttis ees välttämättä urheilla.
Joo villiä tämä kun ei ihan aina oo asiaa Pakkiksellekaan! En varmaan enää vippejä hankikaan, tämähän on ihan mukavaa tämmöinen tavallisuus.

Aina pitää herkkurintamalla vähän jotain uutta kokeilla. Siksi melkein tekisi mieli suunnata kauimmaiseen näistä kolmesta lähikaupasta, koska siellä on oma paistopiste ja aina jotain maukasta mukavaa. Mutta nyt on ehkä turvallisinta kun noudan pussillisen munkkiloita ja nautiskelen niitä maidon kera. Luomumaitoa, koska terveellisyys ennen kaikkea.

Ja joo, ehkä se fitnessblogi ois noista paras. Vaikka seki voi olla tosi rankkaa! Joutuu miettii kaikkee diippii shittii ja se itsensä kuvaaminen varmasti käy ihan urheilusta.

Voisit siis ryhtyä jopa maajoukkuetason urheilijaksi (esim. yleis-).

- - - Updated - - -

Osaakohan Eki tai joku muu kertoa, voiko selfie-kepistä saada selfie-kupan ?

T: Virttynyt Vadelma

Eki käski sanoa, että hiuksista vittuun semmoiset!

- - - Updated - - -

Tarkoittanee, että semmonen kuppa iskee siis koko matkalle päälaelta haaroväliin. Tms.

Hieroja kun hiero jalkoja "siis ei voi olla todellista et näin kireet lihakset", viimeks hieroja sano ku jalkoja hierottiin (1,5 vuotta tätä ennen) "siis ei nää voi olla näin jumis". Toinen aika viikonpäähän, pääsee taas käymään helvetin porteilla.

Ittessä varmaan masokistin vikaa ku toinen aika piti ottaa.

Siellä on varmaan maisteltu munkkeja kaksin käsin!

Taisivat juoda olutta. Minä en. Olin polkupyörällä:matkassa.

- - - Updated - - -

Oletteko muuten avattarelliset jo huomioineet tulevan Kiinalaisten Konekirjoitustaitojen appreciaton fun clubin -kevätristeilytoimikunnan ilmoituksen tuolla piiloitetulla osiolla foorumia?

Kyllä. En osallistu. Sensijaan sicin ammattitaidolla järjestämään allasmiittiin voisin osallistua.

Mites kesän Suomenlinna-miitti?

negative, too many persons there

allasmiittinkissä on sopivan vähä sitä lössiä

ja paljon:olutta

- - - Updated - - -

lisäksi suomenlinna ej olee sic:n järjestämä

luotan sicin järjestelyihin, oleny

- - - Updated - - -

#GAYlaamaan?

Back
Ylös Bottom