Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aamulla puhuttiin papereiden kysymisestä alkoholin myynnin yhteydessä, nykyinen lakihan määrää että alle 30-vuotiailta näyttäviltä pitää kysyä paperit.

Ei laki sano mitään tuollaista. Se vaan kieltää myymästä jos ostajalla ei ole ikää ja käskee ostajan todistamaan ikänsä vaadittaessa. Se 30 vuoden sääntö on kaupan alan oma suositus.

Taidanpa muuten tehdä takinkäännöksen. Munat pitää laittaa kylmään veteen.

Kylmä kulli ei varmaan paljon naista lämmitä.

kesähelteillä se voisi tuoda helpotusta mehujääntapaan:käytettynä

- - - Updated - - -

helpotusta sekäettä Miehelle että NAISelle

- - - Updated - - -

asiallista kieltä onely

Ei se 85e pahalta tunnu, jos migreeni pysyy poissa. Nyt taas havahduin etten oo hetkeen rullaillu ku pienen ajan sisään on pariin otteeseen sahalaidat vilkkunu silmissä.

Jo on kumipamppu hinnoissaan. Itsehän käytän viemäriputkea.

- - - Updated - - -

Kuinkahan haasteellista olis saada erektio avannossa.

Ei kovinkaan. Ainakaan uimahallin kylmäaltaassa.

Ei laki sano mitään tuollaista. Se vaan kieltää myymästä jos ostajalla ei ole ikää ja käskee ostajan todistamaan ikänsä vaadittaessa. Se 30 vuoden sääntö on kaupan alan oma suositus.

Taidanpa muuten tehdä takinkäännöksen. Munat pitää laittaa kylmään veteen.

Myönnän virheeni tuon lain suhteen, mutta alle 30-vuotiaan näköisiltä ne on kysyttävä jos kassalla työskentelevän mielestä ostaja näyttää alle 30-vuotiaalta oli se ostaja sitten 29 tai 31. Tekee asiasta muuten pirun hankalaa, ihmisten ikää on aika vaikee arvioida kun voi olla 20-vuotiaita jotka näyttää vanhemmilta ikäisekseen ja nuorekkaita 30-vuotiaita.

Kylmä vesihän on munille hyväksi, liian lämmin vesi on taas huonoksi.

Oletko milloinkaan tutkinut mitä kaalimato maksaa?

Nythän on lama päällänsä ja tuolla toisessa ketjussa tytöt kehuu käyttävänsä kurkkua moisiin toimiin.

- - - Updated - - -

Onkohan hullua tilata vähän (~100€) lisää herkkuoluita, kun edellinenkin tilaus on vielä matkalla ja kaapissa on vain kymmenkunta erikoisempaa olusta ?

Onkohan hullua tilata vähän (~100€) lisää herkkuoluita, kun edellinenkin tilaus on vielä matkalla ja kaapissa on vain kymmenkunta erikoisempaa olusta ?

on

lopullinen_infograafi.webp

Mutta minä en haekaan, vaan tilaan itse.

Toisaalta mielestäni järkevintä nykyisessä riistoverotustilanteessa on pyrkiä minimoimaan verojen maksu valtiolle, jotta systeemi romahtaisi aikaisemmin ja tarvittavat supistukset aloitettaisiin edes vähän aiemmin.
Katsos, minä ajattelen Suomen kansalaisten etua tässä.

Joo. Mä olen saanut taas itseni raivon partaalle, luettuani eräitä internetistä löytyviä blogeja, koskien juuri veropolitiikkaa ja mm. maahanmuuttoa.

Lisäksi vituttaa, kun pensan hinta on noussut tässä jatkuvasti, vaikka käsittääkseni öjyn hinta ei ole noussut, päinvastoin. Eilen tuli myös sähkönsiirtolasku, josta ilmeni, että sähkövero on vuodenvaihteessa noussut. Vittu että vituttaa. Rankasti. HOMOT!

- - - Updated - - -

Muutamat mustikkanenät olis aiheellista vääntää.

Ei, jos niille on joku sopiva käyttötarkoitus, kuten:

e: Veroasioissa futher on ihan oikeassa. Pitäisi laittaa vähän systeemiä uusiksi. Toivottavasti ihmiset ymmärtää äänestää kevään vaaleissa, siinä on jonkunlainen mahdollisuus vaikuttaa tulevaisuuteen.
Tosin suuret ikäluokat pilaa senkin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom