Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei, jos niille on joku sopiva käyttötarkoitus, kuten:

Kamalaa luotien ja nektarien tuhlausta. Hyihyi.

- - - Updated - - -

Joo. Mä olen saanut taas itseni raivon partaalle, luettuani eräitä internetistä löytyviä blogeja, koskien juuri veropolitiikkaa ja mm. maahanmuuttoa.

En muista olenko täällä maininnut, mutta tuossa http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/thread.jspa?threadID=230639 on Kauppalehden foorumin paras ketju.

mitä puoluetta nyt sitten pitää äänestää

- - - Updated - - -

persua?

- - - Updated - - -

Mutta minä en haekaan, vaan tilaan itse.

tarkoitin että kannattaa käydä juomassa olet esimerkikis oman kylän panoravintolassa

jää rahat suoraan omaan pitäjään

- - - Updated - - -

aasjoen esimerkki:mallaskosken panoravintola

- - - Updated - - -

aikomus on piipahtaa sielä nousevana Suvena useita:kertoja

amber on varsin herrrkullinen tuote

- - - Updated - - -

#terveydeksi

Oma näkökantani on se, että nyky-Suomessa on aivan sama ketä äänestää, koska vaihtoehtoja ei todellisuudessa ainakaan tällä hetkellä ole. Paras protestiääni on omasta mielestäni nukkuville annettu.

Kyllä ravintolassa voi toisinaan olusen jos toisenkin juoda, mutta useammin kuitenkin naatitaan kotona. Valikoima parempi tai ainakin itse päätettävissä ja jää nekin roposet saamatta valtiolta, jotka verojen muodossa olisi ravintolaoluesta sinne kilahtanut.

- - - Updated - - -

Nyt on Offarille kyllä liian vakavaa keskustelua...Millai ei mitään tissei o näkyny ?

Jo on kumipamppu hinnoissaan. Itsehän käytän viemäriputkea.

On mulla viemäriputkeaki pätkä rullailua varten. Oon ainaki ajatuksen tasolla aika hc rullailija. Oikeasti yritän välttää sitä niin pitkään ku mahollista. Olen mukavuuden haluinen.

On mulla viemäriputkeaki pätkä rullailua varten. Oon ainaki ajatuksen tasolla aika hc rullailija. Oikeasti yritän välttää sitä niin pitkään ku mahollista. Olen mukavuuden haluinen.

Mussa on varmaan kyllä jotain masokistisia taipumuksia, kun kaikki välttelee ja itkee rullailusta. Sattuuhan se etenkin reiskoissa, mutta tavallaan hyvällä tavalla :hyper:

Onkohan tässä jo niin kipee ettei selviä kauppaan hakemaan perjantaimunkkeja? No ei koskaan niin kipee voi olla. Pääsee pian täti laihtumaan jos ei munkkeja saa!

kuka ottaa:kuvat

- - - Updated - - -

sniffar?

Tunnen oloni hieman ulkopuoliseksi, kun en ole koskaan Sanzea elävänä nähnyt, niin en tiedä, mistä pojat puhuu.

Kuvia voin tosin kyllä aina ottaa. Voin ottaa kuvat vaikka 300 millisellä putkella. Esim. ikkunasta. Suostumuksella tietty.

Onkohan tässä jo niin kipee ettei selviä kauppaan hakemaan perjantaimunkkeja? No ei koskaan niin kipee voi olla. Pääsee pian täti laihtumaan jos ei munkkeja saa!

Kaira! Minä olin jo melkein huolissani, kun ei oo sua tässä näkynyt. Tai sitten on mutta en oo huomannut, koska ei avatarta. No kuitenki. Oon syönyt sunki puolesta munkkeja. Ja suklaata. Ja keksejä. Ja jätskiä.

Juu, eilenkin se Irma porsasteli ja töräytti kastikkeet rinnoillensa. Varmaan vielä hiero niitä samalla. Peilin edessä.

- - - Updated - - -

Minäkin olen. Sanze on ollut täällä kodissani yötä.

Onko tästä mitään mediaa olemassa, kuten kuvia tai videomateriaalia?

- - - Updated - - -

Siellä on varmaan maisteltu munkkeja kaksin käsin!

Tästä tuli mieleeni: Mahtavatko kirkkaimmat kasvissyöjät vältellä myös possumunkkeja. Hahahaa. Hipsterin perkeleet. Niistä saa kyllä aina hyvät naurut.

Juu, eilenkin se Irma porsasteli ja töräytti kastikkeet rinnoillensa. Varmaan vielä hiero niitä samalla. Peilin edessä.

- - - Updated - - -

Onko tästä mitään mediaa olemassa, kuten kuvia tai videomateriaalia?

No en mä mennyt sinne Arnoldsiin eilen. Mutta porsastelin korvapuustin kanssa vokotin vakio ulosteepaikassa.

Kuvamateriaalia on sen verran mitä instagramista löytyy. Eli yksi kuva.

Back
Ylös Bottom