Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Myöhästynyttä huomenta kaikille!

Se on muuten kesällä Tampereella pyynikin historiikkiajot. Ajetaan n. 70-luvun kisamopoilla pyynikillä, kuten ennen vanhaan. Ajattelin mennä katsoon. Mites muut? Nyt tiedätte.

Tarkoitus olisi. Meillä on täällä Porissa kanssa järjestetty tuollainen näytöstyylinen TT-ajot tapahtuma ainakin muutamana viime vuonna.

Meinasin käydä jumppaamassa ennen töitä, mutta pitääkin hoitaa asioita. Helpottais huomattavasi, jos ihmiset olis puhelimen ääressä silloin kun Minä soitan.

Joo, mun mielestä todella törkeetä tommonen, että ei olla käytettävissä kun Irma haluaa.

- - - Updated - - -

Nyt on kuulkaas kuntit ja cuntit säkrifaissia ilmassa: toimistominkki kysyi lähdenkö lounaspitszzalle. Kieltäydyin fitness mielessäni. Ei mitään pitsoja tänään. Eilen katsokaas imasin jo yhden naamioon.

- - - Updated - - -

En tietenkään paljastanut tarkoitusperääni, vaan ilmoitin, etten mä kehtaa hänen kanssaan julkisesti näyttäytyä. Se on mielestäni parempi selitys.

Miksi ihmeessä täällä ei puhuta Vesan uudesta ohjelmasta ?

Niin hyvä, ettei sanotuksi saa.

- - - Updated - - -

Oli todella asiallinen ohjelma. Olin yllättynyt.

- - - Updated - - -

Huomasitteko muuten kuntit että torstaisin on mahdollisuus nauttia 2h Vesaputki. Ensin neloselta tuuri ja sitten heti perään vitosen Vesa.

- - - Updated - - -

Minä olen vasta illalla: #läsnä

- - - Updated - - -

not jet

- - - Updated - - -

nau vöörk, haart vöörk: onely

Eipä tule asioiden hoitamisesta sittenkään mitään, kun ei kukaan vastaa. Jumalaare sentähän.

Minä olen illalla paikalla, mutta en #läsnä.

Ihme ettei The Vesaa ole nähty Loirinuotiolla. Samaan aikaan esim Nykäs-Masan kanssa.

Loiri olisi voinut avata keskustelun; "Mites noi alkoholituotteet..."

Back
Ylös Bottom