Deleted member 43228
Kanaa on mukava panna. Suuhun.
Itse ajattelin panna illalla lohta suuhun ja sen jälkeen maata.
Itse ajattelin panna illalla lohta suuhun ja sen jälkeen maata.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta varmaan postaa parempia kuvia nettifoorumeille, kenties?
Ajattelin noiden muiden wapaamuurariperiaatteiden lisäksi vielä käydä maalaamassa posliini-kanvakselle Kiasmaankin kelpaavan taideteoksen. En tosin ihan vielä, on ensin annettava aikaa materiaalin kovettumiselle.
Tarkoitatko, että sudin pitää kovettua ennen posliinin sotkemista?
Ei ei, minä maalaan katsos syvyyspommeilla tai roiskimistekniikalla. Viime päivien ruokailuista riippuen.
Olisipa epämukavaa, jos joku oliskin pukeutunut posliiniastiaksi naisten vessaan. Sielähän sä kuitenkin käyt töräyttämässä. Naisten puolella se kuuluu tehdä.
Onko siellä vielä jäitä vai ? Tänään ei taitaisi enää onnistua, ainakaan täällä rannikolla, kun vettä on se muutama sentti jään päällä.
Eilen oli vielä pirun hyvä ellei täydellinen keli höntsätä, mutta tänään en kyl enää menis kokeilee. Plussaa ja koko keli sellane "plääääääääh".
Joo! Rullaluistelemaan! Osaisinkohan mä vielä luistella semmosilla tavallisilla rulliksilla.
Etköhän. Vähän niinkuin vessassa käyminen. Ei sitä unohda. Paitsi ehkä sitten laitoshoitovaiheessa, mutta ei silloin kaiketi rullillakaan enää vedellä.
Ei, aattelin vaan jättää sellaiset kivat raidat sinne perälle ja ehkä sellaisen drinkeistä tutun pikkusateenvarjon siihen posliinin reunalle.
Tuolla lailla piristän työympäristyöäni useilla eri aisti-elämyksillä kerralla.
Joo sielä mennään sitte lujaa eslan rullilla ja jos ei vessaa enää muista niin joku nurkka tai pusikko toimittaa vessan virkaa.
Voin taata, että plikat lukee maistereiksi ettei tarvii siivojaksi alkaa. Tosin työllisyyttä se ei paranna, päinvastoin.