Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko muuten GAY hommissa pienestä,hennosta,otteesta hyötyä?

- - - Updated - - -

Minä paasaan sitä palloa yleensä voimalla. Vaikka niin ei kuulemma kannattaisi. Mutta ku ei osaa.

Minä olin muuten about vuosi sitten pientä ja hentoa otetta kuulemassa suorana täällä meitin Porissa.

Muistaakseni en ollut pienessä hennossa tuolloin, mutten myöskään ns. asses on the shoulder.

Taisin olla autolla ja Pepsi MAx-linjalla.

Mulla taitaa olla etellisestä hennosta otteesta aikaa jo puolisentoista, vuotta.

- - - Updated - - -

17.08.2013

- - - Updated - - -

se, tapahtui

- - - Updated - - -

Etellinen panzerfaust-kokemus: 29.3.2014

- - - Updated - - -

Eipäsku 28.6.2014

Olin täysin unohtanu että ne oli provinssiski. En kyllä muista vieläkää: vaikka tarkistin asian internetistä.

- - - Updated - - -

Olenkohan katsonut keikan: a-alueelta? Tod.näk.öisesti.

A-alueesta tulikin mieleen: Se on nyt tilattava vähän täydennystä, kun kaappiin jäi erikoisuuksia alle 10.

BelgianBeerFactory:lle tilausta siis.

Eks kuse mua, avaudun nyt hieman.

Oletteko kuulleet teoriasta, jossa on esitetty, että pitkään ja paljon toistensa kanssa tekemisissä olevien Nais-henkilöiden menstruaatiosykli alkaa pikkuhiljaa synkronoitumaan. Eli känkkäränkkä-päivät on suunnilleen yhtäaikaa? Jos ette, niin nyt olette, enkä muista missä tällainen on esitetty. Mutta.

Olen melko varma, että tämä teoria pätee myös yli sukupuolirajojen silloin, kun puhutaan nimen_omaan erittämisestä, ja erittämistä aikaansaavien elinten ja -rauhasten laajamittaisesta synkroonista mainitun kaltaisessa joukossa. Tätä teoriaa tukee yli vuoden mittainen empiirinen tutkimukseni, jonka tulokset paljastan tässä:

Konttuurissamme on kaksi vessaa, yhdet kummankin merkkiselle elimelle. Kun minä aivan rauhallisesti olen suorittamassa yhden, tai samanaikaisesti useamman eritteen suoritusta, joku perkele tulee rykimään sitä ovenkahvaa. Joka. Saatanan. Kerta. Onneksi tulee harvemmin oltua vanhanaikaisen oksennushuutorapulan jälkimainingeissa työmaalla, sillä näissä tapauksissa akuutin sydäninfarktin riski kohoaisi 152%.

Ei sinänsä nyt mitään haittaa - osaan kyllä lukita oven, tai tarvittaessa jättää lukitsematta, jos haluan todistajia - mutta tällainen havainto on tullut suoritettua.

Olet. Pienessä hutikassa.

Oli vissiin hyvää tuuborggia?

- - - Updated - - -

Tai no, tietystihän se oli. Eihän sitä muuten olisi tullut humalla oltua oltua. Tyhmä kysymys!

- - - Updated - - -

joku perkele tulee rykimään sitä ovenkahvaa. Joka. Saatanan. Kerta.

Perverssiä!

- - - Updated - - -

Ovenkahvan rykijän täytyy olla NAARASpuolinen hlö. Tai sitten uros rykii, sitä, kakkoseen.

Onko muuten GAY hommissa pienestä,hennosta,otteesta hyötyä?

- - - Updated - - -

Minä paasaan sitä palloa yleensä voimalla. Vaikka niin ei kuulemma kannattaisi. Mutta ku ei osaa.

Joo kyllä GAY hommissa pitää pieni;hento;ote: olla. Jos meinaa päästä next level. Raivolla paasaaminen tuo tiettyä tulosta, mutta se syö aina tarkkuutta. Pitkässä juoksussa ei toimi sinne tänne ruiskiminen. Pieni;hento: ote ja siisti irrotus niin silloin pallot osuu juuri oikeaan kohtaan pystyssä olevaa keilaa, jolloin tapahtuu räjähdyksenomainen tapahtuma. Lopuks on keilat kumossa.

tumblr_mz5dnwsmrh1tnv3puo1_500.gif

Näyttäähän tuo kivalta, mutta ei siitä käytännössä voi tykätä kun nainen vie kaiken ilon silmien edessä. :/

Back
Ylös Bottom