Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oikean käden sormet on kuin teini-ikäisellä mutanttininjakilpikonnalla. Yhtenäistä meininkiä, naapuriin teippasin nimettömän. Ois sillä kuulema ollu muutaki tekemistä, mutta hyvin se tuossa mukana jaksaa.

Minä olen ajatellut käyväni tekemässä tänään yhten 2€:n vetolapun johon tulee pelkkiä ristejä.

Euro-peleissä ainakin oli monta potentiaalista x:ää. Ei muuta kuin valkkaamaan.

- - - Updated - - -

Oikean käden sormet on kuin teini-ikäisellä mutanttininjakilpikonnalla. Yhtenäistä meininkiä, naapuriin teippasin nimettömän. Ois sillä kuulema ollu muutaki tekemistä, mutta hyvin se tuossa mukana jaksaa.

Oon ite aina halunnut vihreet sormet, mutta ei oo vielä onnannut.

Operaatio Tiggerin vaihe kolme: tilaus: suoritettu.

Keväällä pissitään hunajaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Taasko sää kävit siellä kehonkoostumusmittauksessa ?

Ei ny vielä, tässä välissä voi edes teeskennellä että mitään olis tapahtunut. Ainakaan mitään hyvää. PFFFFFFFFFFFFFFFFFF

- - - Updated - - -

Mielestäni kyllä InBodyssa pitäisi huomioida tissit. Saatanan masiina.

Mun mielestä tissit pitäis huomioida muutenkin useammin!

- - - Updated - - -

No mitä sää nyt teit ?

Itse tein tuossa massiivisen määrän vetolappuja euroopan liigan peleihin.

En kehtaa kertoa, mutta liittyy laskutukseen ja silmään virtsaamisen yritykseen. Joku yritti erittää silmääni.

- - - Updated - - -

Minä olen ajatellut käyväni tekemässä tänään yhten 2€:n vetolapun johon tulee pelkkiä ristejä.

Sama: juttu.

- - - Updated - - -

7 kpl.

- - - Updated - - -

5+2

- - - Updated - - -

http://www.iltalehti.fi/iltvviihde/201502190080730_a2.shtml

:face:

Voitaisiin jäsen futherin kanssa käydä tekemässä juttua siihen MeMiehet-läpykkään ameriikan yhdysvalloissa sijaitsevasta Shooters-ravintolaketjusta.

hooters2.jpg

Ihan vaan parin-kolmen viikon reissu.

En kehtaa kertoa, mutta liittyy laskutukseen ja silmään virtsaamisen yritykseen. Joku yritti erittää silmääni.

Tuossa viime viikolla Liiterissä asioidessani edellä jonossa olevalta meinattiin vahingossa veloittaa ~40€ 10€:n ostoksista, kun myyjä oli lyönyt jonkun 2x sijaan 10x tjsp.

Tästä sitten jäin pohdiskelemaan, että kuinkakohan usein itsellä on virtsantuntua silmässä, kun en pahemmin katsele laskuja saati sitten kauppakuitteja, vaikka pihi mies olenkin.

- - - Updated - - -

Kikkeliteline?

Point taken.

Kikkeliteline?

En minä tiedä mikä miesten funktio kehonkoostumuksen mittaamisessa on, paitsi valehdella pelkurimaisesti ja marmattaa Pakkikselle että muija on säkkituoli joten en seiso enää.

Se on ikävätä, jos maan vetovoima on suurempi kuin naisen.

- - - Updated - - -

Voitaisiin jäsen futherin kanssa käydä tekemässä juttua siihen MeMiehet-läpykkään ameriikan yhdysvalloissa sijaitsevasta Shooters-ravintolaketjusta.

Onko tuo joku S-ryhmän oma Hooters?

Back
Ylös Bottom