Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä olen ajatellut käyväni tekemässä tänään yhten 2€:n vetolapun johon tulee pelkkiä ristejä.
Oikean käden sormet on kuin teini-ikäisellä mutanttininjakilpikonnalla. Yhtenäistä meininkiä, naapuriin teippasin nimettömän. Ois sillä kuulema ollu muutaki tekemistä, mutta hyvin se tuossa mukana jaksaa.
Voi vittujen kevät ja kyrpien takatalvi
Taasko sää kävit siellä kehonkoostumusmittauksessa ?
Oon ite aina halunnut vihreet sormet, mutta ei oo vielä onnannut.
No mitä sää nyt teit ?
Itse tein tuossa massiivisen määrän vetolappuja euroopan liigan peleihin.
Minä olen ajatellut käyväni tekemässä tänään yhten 2€:n vetolapun johon tulee pelkkiä ristejä.
Mielestäni kyllä InBodyssa pitäisi huomioida tissit. Saatanan masiina.
Ei tartte. Mikä meidän miesten funktio sitten olisi ?
En kehtaa kertoa, mutta liittyy laskutukseen ja silmään virtsaamisen yritykseen. Joku yritti erittää silmääni.
Kikkeliteline?
Kikkeliteline?
En minä tiedä mikä miesten funktio kehonkoostumuksen mittaamisessa on, paitsi valehdella pelkurimaisesti ja marmattaa Pakkikselle että muija on säkkituoli joten en seiso enää.
Voitaisiin jäsen futherin kanssa käydä tekemässä juttua siihen MeMiehet-läpykkään ameriikan yhdysvalloissa sijaitsevasta Shooters-ravintolaketjusta.
Kikkeliteline?
En minä tiedä mikä miesten funktio kehonkoostumuksen mittaamisessa on, paitsi valehdella pelkurimaisesti ja marmattaa Pakkikselle että muija on säkkituoli joten en seiso enää.
Mitä jos tulee täyte ulos
Mitä panet illalla?