Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt iski taas muuten sellainen olo, että eihän tässä elämässä ole järjen häivääkään.

Carpe diem ja what not....joo, haen kupillisen teetä.

Miksi eiole MeMiehet lehteä?

Mielestäni Sniffari voisi ruveta päätoimittamaan ko. laatujulkaisua.

Lehdessä olisi ehkä mm. kolmossivun santsi?

- - - Updated - - -

Muistaako kuntit kuinka huippujännittävää oli pikkupoikana katsoa kauppalehdestä komossivun tytön kuva? Kauppalehdellä on siis ollut jotain annettavaa minulle jo reippaasti alle 10v:n iässä.

Carpe diem ja what not....joo, haen kupillisen teetä.

watch_out_calvin__we_got_a_badass_over_here_by_thewulfman-d54w2h9.webp

Muistaako kuntit kuinka huippujännittävää oli pikkupoikana katsoa kauppalehdestä komossivun tytön kuva? Kauppalehdellä on siis ollut jotain annettavaa minulle jo reippaasti alle 10v:n iässä.

En muista lukeneeni Kauppalehteä silloin, mutta vähintäänkin yhtä jännittävää oli lukea Anttilan kuvastosta naisten alusasusivut.

Nyt iski taas muuten sellainen olo, että

Mulla iski eilen ulosteellä semmonen olo että tekisi kauheesti mieli olla humalassa. Suunnittelin siinä sitten jo päässäni teetä nautiskellessa kuinka ostaisin kaupasta kolmoskaljaa.

- - - Updated - - -

En muista lukeneeni Kauppalehteä silloin, mutta vähintäänkin yhtä jännittävää oli lukea Anttilan kuvastosta naisten alusasusivut.

Anttilankuvastovaihe tuli minulle vasta vanhempana.

- - - Updated - - -

Suunnittelin siinä sitten jo päässäni teetä nautiskellessa kuinka ostaisin kaupasta kolmoskaljaa.

Lopuksi kävin sitten ostamassa lapon perjantaiksi korjaamolle. Täten varmistin ainakin oleskelevani perjantaiehtoona alkoholin välittömässä läheisyydessä.

Miksi eiole MeMiehet lehteä?

Mielestäni Sniffari voisi ruveta päätoimittamaan ko. laatujulkaisua.

Lehdessä olisi ehkä mm. kolmossivun santsi?

Reservin kapteeni Nikulahan joskus visioi tuota samaa.

Hänellä oli jo jotain otsikoitakin valmiina; "Beibet ja Benellit, mimmit haulikkoradalla"

Ei oo vielä tuohon aikaan tullut kauppalehteä luettua. Veikkaajassakin oli aikoinaan joku takasivun tyttö.

Tätä en kyllä muista. Sen sijaam muistan niiden pokkarikokoisten ilmaisjakelumainoslehtisten alusvaatemainokset.

Missä vaiheessa naisten alusvaatteista tuli niin huonoja, että malleilla pitää olla kahdet päällekkäin esim. Anttilan kuvastossa? Ei ollut mun nuoruudessa.

Vau, Ideakuvaston monimutkaisia sukkanauhaliivejä ja dildokokoelmaa tuli hihitettyä monet kerrat.

Joo, kaverin äiti kerran takavarikoi multa sellaisen näyttävän sukkanauhaviritelmän omaavan NAISen kuvan, jonka olin taitavasti leikellyt kyseisestä aviisista.

- - - Updated - - -

Missä vaiheessa naisten alusvaatteista tuli niin huonoja, että malleilla pitää olla kahdet päällekkäin esim. Anttilan kuvastossa? Ei ollut mun nuoruudessa.

Vai onko käynyt niin, että naiset ovat huonontuneet. Kysynpä vaan ?

Sitten kun voitan lotossa +50milj$ ryhdyn MeMiehet lehden kustantajaksi.

Vai onko käynyt niin, että naiset ovat huonontuneet. Kysynpä vaan ?

Leipomotuotteista, kuten munkeista ja sämpylöistäkin menee joskus leima umpeen.

- - - Updated - - -

Tähän vois sitten kerran vuodessa laittaa semmosen bonus-lehden vaikka joulunumeron yhteyteen. Eli Mitä Vittua? -bonus-lehti.

Jos tähän lehteen saa ehdottaa kolumnia, niin yksi voisi olla joku sellainen koeajo-kolumni, jossa koeajajana olisi The Stig -taiteilijanimellä tunnettu anonyymi kepittäjä.

Ja niille naisille sitten on maksettava kunnolla, että ei tule mitään syytöksiä naisten halventamisesta.

Jos tähän lehteen saa ehdottaa kolumnia, niin yksi voisi olla joku sellainen koeajo-kolumni, jossa koeajajana olisi The Stig -taiteilijanimellä tunnettu anonyymi kepittäjä.

Ja niille naisille sitten on maksettava kunnolla, että ei tule mitään syytöksiä naisten halventamisesta.

Joo, ja sitten vois olla juttusarja Suomen parhaat munkit, sämpylät, piirakat jne... Missä päin suomea kannattaa tourinkilla olevan hampin ottaa mitäkin.

Leipomotuotteista, kuten munkeista ja sämpylöistäkin menee joskus leima umpeen.

Tää on kyllä tärkee muistaa.

Jos Himasmaiseksi heittäydytääm meneekö se hillo siellä munkin sisällä pilalle, jos munkki pilaantuu ?

- - - Updated - - -

Joo, ja sitten vois olla juttusarja Suomen parhaat munkit, sämpylät, piirakat jne... Missä päin suomea kannattaa tourinkilla olevan hampin ottaa mitäkin.

Ja nää vois sitten kätevästi liittää POI-pisteiksi naviin. Nerokasta.

Ja nää vois sitten kätevästi liittää POI-pisteiksi naviin. Nerokasta.

Joo, tästähän kannattais solmia yhteistyösponsorisopimus navi-valmistajan kanssa, esim. sen, jonka laitteen siikkeri asensi juuri ilman onglemia kotariinsa, vaikka jäikin puolet osista yli. Ja ilman asennuskaljaa.

Back
Ylös Bottom