Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävinpä viikonloppuna ostamassa tarjouksesta upouuden nahkaisen ajotakin (kuten Moision Harrikin kuulemma.) .

Nyt niitä (ajotakkeja) taitaa olla vasta 5.

Sulovileenit! Sehän on ku laittais rahaa pankkiin. Itse kävin eilen avaamassa uuden tiliin toiseen pankkiin. Oli kattokaas pikku pakko, kun se vanha tili ja pankki tuli jo täyteen.

Sulovileenit! Sehän on ku laittais rahaa pankkiin. Itse kävin eilen avaamassa uuden tiliin toiseen pankkiin. Oli kattokaas pikku pakko, kun se vanha tili ja pankki tuli jo täyteen.

On se kova. Taisit ennakoida Kerhon voiton ja avata uuden tilin, jotta saa voittorahat talteen ?

- - - Updated - - -

Ei silti, pelitili on varmaan parempi paikka rahoille kuin pankki, jos in cash meinaa säilyttää. Pankit kun alkaa ottamaan pian - korkoa talletuksista.

Aaaaahhhahahhahahahaaaaa :hyper:

Ei tuommonen onnistu.

Mutta tuosta tulikin mieleen, että Helsingin kaupungissa vieraillessa näin tytön jolla oli tissit ns. tiskillä. Niitä oli vaan pakko katsoa melkein koko ajan. Ja sillä oli hyvin koulutettu poikaystävä. Vähän niinku koira.

Huomenta kuntit, minkit ja Irma.

Tuli postia nimismieheltä. Päätös: Lupa myönnetään.

Huomenna lähtee tilauksien tilaus, orderien orderi.

984442109.gif

Minulle tuli eilen PaPPas mieleen. En imuroinut.
Mitähän hänelle, kuuluu?

- - - Updated - - -

Mieleen hän tuli: koska. PaPPaksella on jokaMiehen unelmamallia oleva, sohva. 1M2N astuttava.

- - - Updated - - -

Vai onko jokaMiehenunelmamalli? Minun mielestäni:on.

Back
Ylös Bottom