Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muistaako kuntit kuinka huippujännittävää oli pikkupoikana katsoa kauppalehdestä komossivun tytön kuva? Kauppalehdellä on siis ollut jotain annettavaa minulle jo reippaasti alle 10v:n iässä.
Nyt iski taas muuten sellainen olo, että
En muista lukeneeni Kauppalehteä silloin, mutta vähintäänkin yhtä jännittävää oli lukea Anttilan kuvastosta naisten alusasusivut.
Suunnittelin siinä sitten jo päässäni teetä nautiskellessa kuinka ostaisin kaupasta kolmoskaljaa.
Miksi eiole MeMiehet lehteä?
Mielestäni Sniffari voisi ruveta päätoimittamaan ko. laatujulkaisua.
Lehdessä olisi ehkä mm. kolmossivun santsi?
Muistaako kuntit kuinka huippujännittävää oli pikkupoikana katsoa kauppalehdestä komossivun tytön kuva? Kauppalehdellä on siis ollut jotain annettavaa minulle jo reippaasti alle 10v:n iässä.
Tätä en kyllä muista. Sen sijaam muistan niiden pokkarikokoisten ilmaisjakelumainoslehtisten alusvaatemainokset.
Vau, Ideakuvaston monimutkaisia sukkanauhaliivejä ja dildokokoelmaa tuli hihitettyä monet kerrat.
Missä vaiheessa naisten alusvaatteista tuli niin huonoja, että malleilla pitää olla kahdet päällekkäin esim. Anttilan kuvastossa? Ei ollut mun nuoruudessa.
Vai onko käynyt niin, että naiset ovat huonontuneet. Kysynpä vaan ?
Sitten kun voitan lotossa +50milj$ ryhdyn MeMiehet lehden kustantajaksi.
Sitten kun voitan lotossa +50milj$ ryhdyn MeMiehet lehden kustantajaksi.
Jos tähän lehteen saa ehdottaa kolumnia, niin yksi voisi olla joku sellainen koeajo-kolumni, jossa koeajajana olisi The Stig -taiteilijanimellä tunnettu anonyymi kepittäjä.
Ja niille naisille sitten on maksettava kunnolla, että ei tule mitään syytöksiä naisten halventamisesta.
Leipomotuotteista, kuten munkeista ja sämpylöistäkin menee joskus leima umpeen.
Joo, ja sitten vois olla juttusarja Suomen parhaat munkit, sämpylät, piirakat jne... Missä päin suomea kannattaa tourinkilla olevan hampin ottaa mitäkin.
Ja nää vois sitten kätevästi liittää POI-pisteiksi naviin. Nerokasta.