Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo, voihan tuo olla. Naisilla on tosin vielä se ongelmana, että kun ne on kokoajan märkänä vielä. Vetää kahta kauheemmin. Eihän märällä tukallakaan lähdetä ulos.

Tämä on kyllä hyvä tuoda ihan yleisesti esille. Kannattaa kirjoittaa niksi-Pirkkaan jokin vinkki naisten lenssujen vähentämiseksi. Esim. Tena lady housuissa pakkasella pitää kätevästi flunssan loitolla.

- - - Updated - - -

Ei tuossa tilanteessa mitään sanoja tarvittu! Eikä olisi toiminutkaan, ihan eri kieli molemmilla.

Kohtasivathan kielet kaiketi kuitenkin ennen valuutanvaihtoa.

Minä aloitin päiväni vatkaamalla munaa. Sen verran kovaa tuli vatkattua, että sain aikaan valkoista vaahtoa.

Näin etusivulla Eventin kommentoineen. Tuli heti ajatus törkeyksistä. Eikä ajatus pettänyt tälläkään kertaa.

- - - Updated - - -

Vatkaa sitä munaa horo! Niin, saakeli!

Minä en kyllä tiedä yhtään mistä törkeyksistä te puhutte. Teen kolmen suklaan nalle-kakkua.

Ostin muuten Rismasta sähköllä lämpiävä karvapeiton! Ku sain miinus viiskytärossaa. Muijalle lähinnä. Itsekin käyttelen kun viluttaa. Vähän homoa, mutta kai sitä kotonaan saa homoilla jos niin tahtoo?

Ostin muuten Rismasta sähköllä lämpiävä karvapeiton! Ku sain miinus viiskytärossaa. Muijalle lähinnä. Itsekin käyttelen kun viluttaa. Vähän homoa, mutta kai sitä kotonaan saa homoilla jos niin tahtoo?

Itse nukun alasti ja varsin ohuella peitolla tai pelkällä pussilakanalla. Muuten on liian kuuma.

Tuollainen sähköpeitto on vähän pelottava. Kiinalaiset kun eivät ole niin tunnettuja laaduntarkistuksestaan. Zap vaan kuuluu peiton alta, kun sattuu maanantaikappale kohdalle.

Ulkona on kyllä nyt niin siistin näköistä, että tekisi mieli lähteä vaikka koirain kanssa laavulle juomaan kuppi kaakaota tai jos oikein hurjaksi heittäytyy niin pannukahvia.

Ehkä viikonloppuna sitten, jos ei kelit vittuile.

Itse nukun alasti ja varsin ohuella peitolla tai pelkällä pussilakanalla. Muuten on liian kuuma.

Tuollainen sähköpeitto on vähän pelottava. Kiinalaiset kun eivät ole niin tunnettuja laaduntarkistuksestaan. Zap vaan kuuluu peiton alta, kun sattuu maanantaikappale kohdalle.

Joo näin mäkin nukun. Mutta siinä päivänmittaan kun on touhuillu, istahtaa salkkareita katsomaan ja sihautaa redbullin auki niin kiva kölliä lämpöpeitolla. Useimmin kyllä heitän pölliä takkaan jos viluttaa.

Back
Ylös Bottom