Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei millään pahalla kundit, mutta kannattaisi harkituttaa rouvilla lantiopohjan lihasten treenaamista, jos pölliä takkaan metafora kuulostaa osuvalta.

Oho, nehän oli ihan viattomia ajatuksia ja itse tässä vaan perverssinä kaksimielisesti ajattelin...

- - - Updated - - -

Hyi minua, nyt alkoi kasvamaan karvoja kämmeniin ja tuli tosi paha mieli.

Itse olen ohjelmoinut elimistöni nälkiintymään vasta tuossa 11:30. Silloin tyhjennetään myös pussit. Eväs.

- - - Updated - - -

Itsellä oli komia biisi ja vielä kainalokarvanaisen laulamana: I Love Rock 'n' Roll - Joan Jett and the Blackhearts.

Tänään keitettään iso kattilallinen Barillaa, ainoaa oikeaa pastaa. Soosiin tulee 1kg 10%nautaa, 2 sipulinmaku kermaa, iso sipuli ja valkosipulia.
Sissos saatana, tulee jo vesi kielelle:kuola:
Ai-joo, pitää ottaa soosista kauhallinen valmistusvaiheessa jo kokeilla miten paahdettu sipulirouhe taittuu siihen. Jos mun hypertarkat makunystyrät hyväksyvät sen niin sitten sitäkin sekaan.
Päivän sana on:SIPULI!

Hain myös eilen sipulia, oikein vartavasten. Aloin tekeen kaalikeittoa ja huomasin, että vain yksi sipali oli hallussani. Joten joutu lähteä kauppaan hakemaan päivän tuotetta!

Se ois juuri pihistelty sumpit ja vähän rasperryyn käynnistysnappia juottelin. Sit vois vaikka reenailla Pythonia lissöö.

np. RadioRock, normaalisti.

- - - Updated - - -

Ulkona on kyllä nyt niin siistin näköistä, että tekisi mieli lähteä vaikka koirain kanssa laavulle juomaan kuppi kaakaota tai jos oikein hurjaksi heittäytyy niin pannukahvia.

Ehkä viikonloppuna sitten, jos ei kelit vittuile.
Noin määkin ajatetelin viime vkl. Jäin vaan metsäautotielle jumiin audilla, QUATTROLLA saatana. Ihme puuhaa, kun lunta oli puhaltanut auraamattomalle tielle 40 cm ja audi jäi mahasta kiinni. Edelliskerrasta oppineena, kannan kunnon lapioo takakontissa kesät - talvet. Joten irtipääsy oli vai pienestä jumpasta kiinni. Lisäksi kävellen ei viitsinyt taitta vikaa kilometriä, kun seuralaiseni kenkävalinta ei ollut osunut ihan nappiin. Onneksi grilli partsilla pelasti tilanteen, vaikka siitäkin loppui kaasu, kun alko makkarat oleen käden lämpöisiä. Onneksi oli reissukaasupullo jemmassa. Saatiin makkaraa sitten suuhun, lämmintä.

Onks Johnnnnyä näkynyt?

tn_hardbodies_05.jpg

Onks Johnnnnyä näkynyt?

Ei kyllä ole, eikä tosin Ultimeciaakaan. Jos ne on karannut naimisiin ?

- - - Updated - - -

Noin määkin ajatetelin viime vkl. Jäin vaan metsäautotielle jumiin audilla, QUATTROLLA saatana. Ihme puuhaa, kun lunta oli puhaltanut auraamattomalle tielle 40 cm ja audi jäi mahasta kiinni. Edelliskerrasta oppineena, kannan kunnon lapioo takakontissa kesät - talvet. Joten irtipääsy oli vai pienestä jumpasta kiinni. Lisäksi kävellen ei viitsinyt taitta vikaa kilometriä, kun seuralaiseni kenkävalinta ei ollut osunut ihan nappiin. Onneksi grilli partsilla pelasti tilanteen, vaikka siitäkin loppui kaasu, kun alko makkarat oleen käden lämpöisiä. Onneksi oli reissukaasupullo jemmassa. Saatiin makkaraa sitten suuhun, lämmintä.

On muuten vittumaista, kun joutuu raijaamaan kaikki mukana kulkevat tavarat takapenkin jalkatilassa, kun takapäksi on varattu koirille.

Back
Ylös Bottom