Kai käskit olla käyttämättä kaikkea kerralla?
Ei tuossa tilanteessa mitään sanoja tarvittu! Eikä olisi toiminutkaan, ihan eri kieli molemmilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kai käskit olla käyttämättä kaikkea kerralla?
Joo, voihan tuo olla. Naisilla on tosin vielä se ongelmana, että kun ne on kokoajan märkänä vielä. Vetää kahta kauheemmin. Eihän märällä tukallakaan lähdetä ulos.
Ei tuossa tilanteessa mitään sanoja tarvittu! Eikä olisi toiminutkaan, ihan eri kieli molemmilla.
Minä aloitin päiväni vatkaamalla munaa. Sen verran kovaa tuli vatkattua, että sain aikaan valkoista vaahtoa.
Hyvä eventa! Pitäisköhän munki näin vapaapäivän kunniaksi.
Mitä sä siitä vaahdosta teet?
Varmaan pyyhkii naamaltaan pois.
Minä aloitin päiväni vatkaamalla munaa. Sen verran kovaa tuli vatkattua, että sain aikaan valkoista vaahtoa.
Niin no joo. Siitä tulis kyllä varmaan hyvä kasvonaamio.
Minä en kyllä tiedä yhtään mistä törkeyksistä te puhutte. Teen kolmen suklaan nalle-kakkua.
zot zot zot, noin ei lenssut parane. Tärkeintä paranemisen kannalta on nautinnollinen hyväily. Peiton.
No sun kakusta ja avasta tuli heti mieleen tää:
Ostin muuten Rismasta sähköllä lämpiävä karvapeiton! Ku sain miinus viiskytärossaa. Muijalle lähinnä. Itsekin käyttelen kun viluttaa. Vähän homoa, mutta kai sitä kotonaan saa homoilla jos niin tahtoo?
Itse nukun alasti ja varsin ohuella peitolla tai pelkällä pussilakanalla. Muuten on liian kuuma.
Tuollainen sähköpeitto on vähän pelottava. Kiinalaiset kun eivät ole niin tunnettuja laaduntarkistuksestaan. Zap vaan kuuluu peiton alta, kun sattuu maanantaikappale kohdalle.
Useimmin kyllä heitän pölliä takkaan jos viluttaa.