Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Paitsi että Oikea Mies olis nuollu ne veret. Naiset käyttää verenvuotoon sidetarpeita ja miehet rakastelee naisia kaikkina päivinä kuukaudesta vai mitä vittua. Eiku.

kyllä, oi kyllä!

Juuvittu. Nollakolaa tekis pitkästä aikaa mieli, mutta kun ei ole!

Ei oo enää uupelo virkistävistä juomista ku tuli hankittua Soda Streameri. :lol2:

Ei oo enää uupelo virkistävistä juomista ku tuli hankittua Soda Streameri. :lol2:
No se vois olla. Mutta en usko että se voittaa sitä tunnetta, kun avaa tehtaalla purkitetun ja huurteisen nollakolan kotosalla.

Mietin kyllä SS:ää, mutta parempi olla ostamatta. Ei tuu sit litkittyä jatkuvasti :)

Mun oli pakko ostaa nollakolaa kuten oluttakin tuossa taannoin. Nyt ne pyörii vaan nurkissa kun ei jaksa juoda. Enkä jaksa sittenkään pitää kauheaa kiirettä näin keväällä vaikka syytä olisi. Mä vaan ylikuormitun sillä keinoin kun siitä ei makseta ja ylikuormittuisin vaikka maksettaisiin. Syksy oli oletettua raskaampi.

Pelkkä kahvi, juotu.

- - - Updated - - -

Työn äärellä aherrus, edessä.

- - - Updated - - -

Pienimuotoisia etukäteis,suunnitelmia päivän askareista on jo, tehty.

- - - Updated - - -

Innostus näitä askareita kohtaan ei ole kovin, korkea.

- - - Updated - - -

Olen muuten ihan farmarin housut jalassa täälä. Alla pitkät sekä lyhyet, kalsarit.

- - - Updated - - -

Olenhan liikenteessä polkupyörällä, luonnollisesti.

Tänään tein jotain, mitä en oo joulun jälkee tainnu tehä, ja tulin ennen seiskaa töihin.

zot zot zot, noin ei lenssut parane. Tärkeintä paranemisen kannalta on nautinnollinen hyväily. Peiton.

- - - Updated - - -

Olen muuten ihan farmarin housut jalassa täälä. Alla pitkät sekä lyhyet, kalsarit.

- - - Updated - - -

Olenhan liikenteessä polkupyörällä, luonnollisesti.

Itse en ole tänä talvena vielä pitkillä tykeillä sääriäni koristanut. Ei ole ollut tarvetta. Ei edes moottorikelkalla -15:ssä.

Pitkät kalsarit, negative.

Uskaltauduin tänäaamuna vaa'alle. Ei olis kannattanu, meni, nimittäin, loppukevät pilalle. Vajaan parin kuukauden päästä vasta pitäs alkaa pudotteleen. Ei taida pää kestää.
Lepposaa on toisaalta kyllä. Lihavilla se on semmosta.

- - - Updated - - -

Itse en ole tänä talvena vielä pitkillä tykeillä sääriäni koristanut. Ei ole ollut tarvetta. Ei edes moottorikelkalla -15:ssä.

Sama homma. Paitsi ei ole tullut moottorikelkkailtua. Tänäkään talvena.

zot zot zot, noin ei lenssut parane.

- - - Updated - - -

Itse en ole tänä talvena vielä pitkillä kalsareilla sääriäni koristanut. Ei ole ollut tarvetta.

Sama homma.

Kuntit hei, ei ihme jos on räkätautia ku jannut roikottelee. Onhan talvi, talvella ei ole lämmin. Täytyy pitää eristys kunnossa ette vedä, mm. jalkoihin.

- - - Updated - - -

Luotan Kotsaan, että etes hän käyttää pitkiä, sekä lyhyita kalsareita. Jotenkin minusta tuntuisis, siltä. Olenkohan, väärässä?

- - - Updated - - -

Itse olen käyttänyt pitkiä kalsareita päivittän heti syksystä lähtien.

Joo, voihan tuo olla. Naisilla on tosin vielä se ongelmana, että kun ne on kokoajan märkänä vielä. Vetää kahta kauheemmin. Eihän märällä tukallakaan lähdetä ulos.

Back
Ylös Bottom