Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täytyi tulla tänne valittamaan kun ei väsytä ennenkuin alkaa väsyttämään kun ei enää tiedä mitä voisi tehdä ja haluaisi jopa nukkua. Valitus auttaa satunnaisesti.

Se olis nyt sitten yö ihan virallisesti BÖÖ!
Pirun kauniin näköistä ulkona kun vastasatanut lumi on peittänyt kaiken allensa.

Lääkäri määrää: jääkylmä suihku jalkaterille 5-10min.
Sitten baby bowderia jos löytyy, ellei niin pölysokeria.

Huomenta.

Jumppailu oli kauheeta paskaa. Hieman yllättäen, yleensähän pienenkin tauon ja sairastelun jälkeen kulkee niin hyvin. Eiku.
Perjantaina lähden merelle hankkimaan vuoden ensimmäistä rapelia. Se auttaa varmaan tossa urheilussa.

Kyl on lenssu sitkeessä ku kolmatta viikkoo jaksaa. Kai se joskus luovuttaa...

Mulla kesti/kestäny nyt kolme kuukautta. Ilmeisesti voiton puolella ollaan kuitenkin nyt. Kannattaa mennä tohtoria morjestaan jo. Tosin emmä tiedä osaako ne mitään tehdä, jos ja kun on virusperänen tauti kyseessä.

Olisko kannattanu käyttää suojausta hä?

Mulla kesti/kestäny nyt kolme kuukautta. Ilmeisesti voiton puolella ollaan kuitenkin nyt. Kannattaa mennä tohtoria morjestaan jo. Tosin emmä tiedä osaako ne mitään tehdä, jos ja kun on virusperänen tauti kyseessä.

Olisko kannattanu käyttää suojausta hä?

Miten nuhalta suojaudutaan? :(

Enköhä mä pian lekurissa käy... Ehkä tän viikon viä kattelen ja sit.

Back
Ylös Bottom