Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomentapäivää.

Kohta pitää jatkaa auton korjausta. Vituttaa jo valmiiks. Isä siitä tykkää kun on tehnyt sitä jo niin paljon. Kalastamisen ja töiden lisäksi. Mä mieluiten kävisin vaan nyt kevyellä kävelyllä, rötväisin ja peuhaisin, jotta jaksaa huomenna taas jalkapäivän. Ja kahvi.

Kesää odotellessa.

image.webp

Lumityöt, tehty.

- - - Updated - - -

#selfie

Tulipas todistettua vanhaa legendaa tuoreen tytön suusta. Lidlissä kävin. Kassa 1 auki, kauhee jono. Plikka avasi seuraavan ja huusi kovaan , että "Kakkoseen saa tulla!"
Repesin sadasosasekunnissa ja muut katso mua niinku idioottia (Porilaiset!). Tokasin takana olevalle notta kohteliasta ilmoittaa. Ei hymyn virettäkään. Itse olin ykkösessä siis.

Tulipas todistettua vanhaa legendaa tuoreen tytön suusta. Lidlissä kävin. Kassa 1 auki, kauhee jono. Plikka avasi seuraavan ja huusi kovaan , että "Kakkoseen saa tulla!"
Repesin sadasosasekunnissa ja muut katso mua niinku idioottia (Porilaiset!). Tokasin takana olevalle notta kohteliasta ilmoittaa. Ei hymyn virettäkään. Itse olin ykkösessä siis.

Tuli heti mieleen Kajsna sinkkuketjussa kuukausi tai kaksi takaperin. Ilman kaksimielisyyttä tosin.

Mun paras kaveri, Irakin Markku. Se yhtä kaveria kaulasta tarttu. Sano ny kaveri ittes kerää, se ei vaan koskaan enää herää. Näkee ikuista unta, Markun kotimaassa sataa tuhkalunta

Back
Ylös Bottom