Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla meinas olkapään etuosa mennä jumiin, kun lykin oman pihan lumet. Selkäkin on vähän jumissa ja lonkankoukistajat kipeät. Pitää yrittää rullailla putkella, jos se vaikka auttais.

Meinasin tehä salin pihassa lumityöt, mutta päätin jättää tekemättä. Ois kumminki tullu palautetta ukoilta, että jotenki on väärin tehty. Lykkimissuunta väärä tai lumet sysätty väärään kinokseen. Kolatkoon itte. Minä juon nyt minttukaakaon sunnuntai-illan kunniaksi. Kiitos.

Onko siikkerillä porkkanamopo tulossa/tallissa?

Mitäs täällä sekoillaan? :D

Viime kesän saldo vajaa 10tkm:haart:
13696811.jpg

Nautin kuulkaas, kuntit, yöunta 20:11-07:00. Sikeästi!

- - - Updated - - -

Onko tos 190 takakummi, ku näyttää niin leveeltä?

On kyllä harvinaisen nätin näköistä taas ulkona, kun on tuota lunta.

Pää on tosin kyllä usvainen kuin The Fogissa, eikä oikein nyt lähde työnteko käyntiin.

"Valitettavasti te ootte jo eellä"

En ole vielä edes sumppia juonut, mutta ehdin jo asioida viranomaisten kanssa. Hake. Mus. jätetty, seuraava kvartaali koostuu lähinnä pelkästä odottelusta.

Vau.

Onks toi se joka heilutteli tisuleitansa siinä joululaulutestivireolla? Sillähän on melkein pimpissäkin mustetta! :wtf:

- - - Updated - - -

Hei kuntit. Tänään mä meen yli viikon totaalilevon jälkeen salille. Joutuukohan alottaan A:sta perinteisesti?

Back
Ylös Bottom