Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eilistä mikrolämmitettyä kahvia. Tuli ihan pillu ja sen silittely mieleen kun kaadoin kahvin pannusta mukiin. Sitä ennen ajattelin tatuointeja, joita haluaisin itseeni.

- - - Updated - - -

Tatuoinnit tulivat mieleen ultimeetsiasta ja ultimeetsia tuli mieleen excelistä ja kuivahkosta kurssista ja sen tuskaisesta raportista, jota olen tehnyt jo 3 tuntia ja saanut pari riviä aikaiseksi.

Tuli ihan pillu ja sen silittely mieleen kun kaadoin kahvin pannusta mukiin.

Mitäs muuta sitä Miehelle voikaa tulla mieleen kahvia kaataessa.

Mitä sanoo, seeker, ketjun virallinen kahvittelija?

Mulla tuli. Nyt. Mieleen. Se, että lähden tästä pikkustahiliaa kohti kauppaa, jotta voin ostaa ravitsevaa ravintoa. Sitten pikanen ja hanskat turvoksiin.

Pikasella tarkotan siivousta ja turvottamisella sitä, että iltaohjelmassa on Perkiömäen Metodia.

Mitäs muuta sitä Miehelle voikaa tulla mieleen kahvia kaataessa.

Nyt en voi yhtyä. Mulle ei vastaavaa oo käynyt. Oishan se tietysti mahdollista, mut kun en oo koskaan juonut kahvia, saati kaatanutkaan.

Eikä miehellä oo kokoajan pillu mielessä. Se nyt on naisten pilaama ajatus. Mä ainakin funtsin tissejäkin. Ja perseitä. Käsi ollut taskussa siitä asti kun sain kuvaelman eventin mustista stringeistä. Mustista stringeistä tulee kyllä perseen lisäks pillukin mieleen.

Eilistä mikrolämmitettyä kahvia. Tuli ihan pillu ja sen silittely mieleen kun kaadoin kahvin pannusta mukiin. Sitä ennen ajattelin tatuointeja, joita haluaisin itseeni.

- - - Updated - - -

Tatuoinnit tulivat mieleen ultimeetsiasta ja ultimeetsia tuli mieleen excelistä ja kuivahkosta kurssista ja sen tuskaisesta raportista, jota olen tehnyt jo 3 tuntia ja saanut pari riviä aikaiseksi.

Mitä sä haluaisit? Mun jalka valmistunee vihdoinkin tänä vuonna, maaliskuussa tulee tuohon sisäreiteen puuttuva A4-kokoinen alue ja myöhemmin sitten kaikki palaset kohdalleen.

Huomasithan miten taidokkaasti sivuutin sivelyaiheen!

Mitähän tsipot tuumaa siitä, onkohan ultimeetsian belfie tatuoitu?

[video=youtube_share;I-h97COyq4w]http://youtu.be/I-h97COyq4w[/video]

Minä pidän siitä, että yksi asia tässä maailmassa on luotettava ja se on Raised Fist. Musiikki pysyy samanlaisena ja laulaja on aina yhtä komea kuin ennenkin.

[video=youtube_share;VKomW-7TAas]http://youtu.be/VKomW-7TAas[/video]

Mitä sä haluaisit? Mun jalka valmistunee vihdoinkin tänä vuonna, maaliskuussa tulee tuohon sisäreiteen puuttuva A4-kokoinen alue ja myöhemmin sitten kaikki palaset kohdalleen.

Huomasithan miten taidokkaasti sivuutin sivelyaiheen!

No mä haluaisin ensin hieroa sitä pillua hitaasti edestakaisin ja välillä vähän "pörröttää" ulompia häppäreitä ja sitten kun klitta nousee kunnolla esiin aivottomasti tärisyttää kättä sen päällä. Kuola alkoi valua.

Back
Ylös Bottom