Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ostaisko kontsa parhaat Gay lapallot mitä käteisellä saa jos voittaisit noin +20 000 000€?

- - - Updated - - -

Mä ostaisin ainaski aivan uskomattoman kalliit! kovaääniset ja kaksikanavavahvistimen.

- - - Updated - - -

Käteisellä.

Liikkuisin julkisilla paikoilla kuten Vesa meitä on opettanut, vähintään 5000€ käteistä taskussa. Alle viidentonnin en kävisi edes roskiksella.

Kyllä käteinen helpottaa arkea, ei sitä voi kieltää.

- - - Updated - - -

jännää.webp

30, kuntit, kolmekymmentä.

- - - Updated - - -

täytyy rauhottua

- - - Updated - - -

hauskaa viikon,loppua

Nyt täytyy valittaa. Jos on pankin kassapalvelujen ovella pari minuuttia ennen sulkemisaikaa, ei muka enää voi tallettaa rahaa. Jouduin käyttämään rahan talletusautomaattia ja koska mulla ei ole säästöpallon avainta, jouduin rikkomaan sen. Mites nyt mä vien pankkiin tulevaisuudessa rahaa pankin hyväksikäytettäväksi?

Näyttää vahvasti siltä että ensi viikolla joutuu pistäytymään A-tarvikekaupassa. Sinnekin on hyvä varata mukaan snadisti hilloa, esim The Vesan suosittama 5k.

En tiiässitte. Vastaan loppuperjantain kaikille "Entiiässitte", jos jotain kysyvät.

- - - Updated - - -

Paitsi kaikille naisille jotka kysyvät, että voivatko ottaa huulihölkän tai kakkoseen.

Viikko ohi, mitäs tänään syötäisiin?

Sumpit pihistin. Vaahdon kera.

Liitteet

• uploadfromtaptalk1422022340911.webp
    uploadfromtaptalk1422022340911.webp
    47,5 KB · Katsottu: 224
Siis oooämgeee!!!! Martina Aitolehti @ kauppakeskus Entresse:wtf:

Mä en kyllä oikein usko ultimeetsian belfien tatuoitumiseen enkä oikein sisäreidenkään, mut enhän mä sitä tunnekkaan millään tapaa eli voi hyvin olla että ultimeetsialla on tissitatuointejakin.
.

Pakaroista solisluuhun ei leimaa. Raajat hyvä. No tuskin tulee kaulaan/naamaan otettua.

^Niin sitä vain, että pidän itselläni tatuoitavina alueina lähinnä käsiä ja jalkoja. En halua torson alueelle leimaa, siis pakaroihin, vatsaan, kylkiin, tisseihin jne.

Muilla voi hyvinkin toimia tatuoinnit missä hyvänsä. Naamatatuoinnit ei kyllä ole mun mieleen.

Eii.

Kyllä ollut sellainen viikko, että näin perjantaina tahtomatta lipsauttelee. Ei oo kuin pari tölkkiä mennyt tänää. Töissäkin vahingossa ja tahtomatta simuloin banaanilla peenistä toimiston tytöille. Kihersivät, että ompa sulla kiero. Ihanniinku mieskin.

- - - Updated - - -

Vedin parin tunnin päikkäritkin tässä ehtosella. Ei auttanu ja jäi perkiömäen käsipainotkin tekemättä.

- - - Updated - - -

Nukkumaan tarvis mennä. Jossesiitä.

- - - Updated - - -

En lankeis edes vaimon ehdotteluihin. Kun minä nukun niin minä nukun.

- - - Updated - - -

Teoriassa puhutaan kuitenkin.

Back
Ylös Bottom