Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkohan tuolla mimmoset ajokelit? Pitäis ajella Kouvolasta pohjoseen päin tänään. Kyllä muuten puhuvat hassusti täällä Kouvostoliitossa.
Onkohan tuolla mimmoset ajokelit? Pitäis ajella Kouvolasta pohjoseen päin tänään. Kyllä muuten puhuvat hassusti täällä Kouvostoliitossa.
Juu tän huomasin! "Mie olen mummoihmiin, en mie jaksa tämmössii portait noust!" Sanojen lopusta jää näköjään myös paljon kirjaimia pois ilman, että se kuulostaa tippaakaan yhtä ärsyttävältä kuin se kun helsinkiläiset tipauttelevat kirjaimia pois. Myös "minun" ja "sinun" ovat "min" ja "sin".Kaikki -nen -loppuiset nimet lausutaan -iin -loppuisesti. Esim. Niemiin, Jokiin ja Virtain.
Erikoisia vatkuleita.
Tää taitaa olla Pilkanmaata mis mää ny tarkalleen olen, mutta en mä tiedä mistä nämä ihmiset alkujaan ovat.Kouvostoliitossa puhutaan kauneinta suomea, ne hassustipuhujat ovat varmasti läsäkoskelaisia.
Rupee sitten pikkasen meneen hermot tähän pääkallokeliin perkele. Äsken kun kävin vähän kävelemässä niin 3 kertaa lipsahti, en onneksi kaatunut kuten eilen. 2 kertaa suorinvartaloin selälleen, nytten on rotsi paskassa ja kyynärpää turvonnut+ pakarassa mustelma saatana. Helvetti oon tyhmä kun en ole hankkinut nastakenkiä.
Onks Ultimeetsiaa näkyny vai sätkiikö se ny jossai ojan pohojalla?
Mikäs sen mukavampaa. Nyt vain lähin jänkkä ja sinne upotuskisoihin.Jumalan terve. Kävi sulovileenit:
![]()
Rommelin mielestä tämä oli aivan hyvä idea.