Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja minähän en toivota mitään!

Sensijaan askarruttaa mieleä yksi asia. Askartelikohan Sniffari tinasta Santsen?

Kerron nyt ihan sen takia, että olen lähdössä lenkille tuossa parin tunnin päästä, että jos nämä palstasössötykset osaltani loppuvat kuin seinään niin sopii tulla kaapimaan ojanpohjasta tuon pääkallokelin jäljiltä. Missä lumi, jumalauta?!!

Onkohan tuolla mimmoset ajokelit? Pitäis ajella Kouvolasta pohjoseen päin tänään. Kyllä muuten puhuvat hassusti täällä Kouvostoliitossa.

Kaikki -nen -loppuiset nimet lausutaan -iin -loppuisesti. Esim. Niemiin, Jokiin ja Virtain.

Erikoisia vatkuleita.
Juu tän huomasin! "Mie olen mummoihmiin, en mie jaksa tämmössii portait noust!" Sanojen lopusta jää näköjään myös paljon kirjaimia pois ilman, että se kuulostaa tippaakaan yhtä ärsyttävältä kuin se kun helsinkiläiset tipauttelevat kirjaimia pois. Myös "minun" ja "sinun" ovat "min" ja "sin".
Kouvostoliitossa puhutaan kauneinta suomea, ne hassustipuhujat ovat varmasti läsäkoskelaisia.
Tää taitaa olla Pilkanmaata mis mää ny tarkalleen olen, mutta en mä tiedä mistä nämä ihmiset alkujaan ovat.

Rupee sitten pikkasen meneen hermot tähän pääkallokeliin perkele. Äsken kun kävin vähän kävelemässä niin 3 kertaa lipsahti, en onneksi kaatunut kuten eilen. 2 kertaa suorinvartaloin selälleen, nytten on rotsi paskassa ja kyynärpää turvonnut+ pakarassa mustelma saatana. Helvetti oon tyhmä kun en ole hankkinut nastakenkiä.

Rupee sitten pikkasen meneen hermot tähän pääkallokeliin perkele. Äsken kun kävin vähän kävelemässä niin 3 kertaa lipsahti, en onneksi kaatunut kuten eilen. 2 kertaa suorinvartaloin selälleen, nytten on rotsi paskassa ja kyynärpää turvonnut+ pakarassa mustelma saatana. Helvetti oon tyhmä kun en ole hankkinut nastakenkiä.

Sanos muuta..

Kyäpä oli kiva käydä käpsöllä, nastakengillä ;) . Ilman niitä olisi varmasti sutinut joka suuntaan. Ihmettelen vain, miksen ole ostanut moisia aiemmin. Urpo.

Lämpimästi suosittelen Salomonin Speed Crosseja.

Tuli varmaan toistakymmentä pakettia paukuteltua Thunder Kingejä.

Minisellaisia.

Siihen patterit ja raketit vielä päälle.

Sitä naurunremakkaa.

Kun ei kahteenkymmeneen vuoteen elämässään edes asfalttia näe korvessa, pakko sanoa että ei oo ongelmia kävellä millään alustalla. :D

Jumalan terve. Kävi sulovileenit:

10690177_10204916101255087_5073952398108099474_n.jpg

Rommelin mielestä tämä oli aivan hyvä idea.

Ja nytkö pitäis sitten intoontua makselemaan laskuja ja alkaa pyörittää arkea? En jumalauta rupia tämmöseen. Koomaudun tähän sohvaan ja hoidan pakollisia aikuisasioita vasta huomenna. Nyt ei jaksa muuta kuin toimia koiran makuualustana.

Maanantaina Niinisaloon vuoden leirikouluun. Rupesin tänään katselemaan kuljetuksia Turusta varuskuntaan, niin yks ainoa juna kulkee siihen aikaan että ehtii just ajoissa perille. Bussikyytejä ei oltu järjestetty, vaikka Turustakin lähtee tietääkseni aika paljon porukkaa Niinisaloon. Onneksi isä kuskaa mielellään niin pääsee hyvissä ajoin lähtemään ja hoitamaan perillä hommat rauhassa. Huomenissa pitäis vielä kävästä viimeisen kerran lenkillä, käydä vaihtamassa puhelinliittymä jonka tarjous vanhenee ja hinta nousee, ja hakea kaupasta hammasharja ja hammastahna tonne inttiin. Sit voikin viikonlopun keskittyä lorvimiseen ja muutaman kaverin + oman pään ajeluun :D

Vois kai ruveta pikkuhiljaa nukkumaan, huomenna onkin sitten täysin vapaa päivä, ei mitään velvoitteita. Taidan syventyä Igguldenin Valloittaja - sarjan päätöskirjaan, vielä kun paistaisi aurinko niin voisi syksyn viimeisetkin lämmönrippeet houkutella patiolla iholle. Oli torilla halpoja pähkinöitä, ostin kilon pistaaseja noin kymmenellä dollarilla. Täytyy ensi kerralla ostaa äijältä varasto tyhjäksi, vielä kun saisi suolattomina.

Back
Ylös Bottom