Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Gonzahan taitaa olla varsinainen hulinaristi.
Täällä valmistui eilen bataatti-porkkana-lanttu-sipuli sosekeittoa. Raaka-aineista huolimatta oli yllättävän hyvää.
Tänään taas kietaistiin naamariin tuoreita arjalanpiirakoita, enkä nyt tarkoita mitään kapisia puolivalmisteita vaan hand made onely.

Oliko tuo se paas laittaen sarja?

Minä oon ollu ihan huithapeli tänään. Ekan herätyksen jälkeen nukuin tosi pitkään ja kävin kaupungilla tuhlaamassa ja söin pakastepitsan! Jeeee!

Teimpäs uunii Italialaisen ricotta-limoncello tortun! Mut tein sen miehekkäällä latinotavalla, kuten seekkerikin tekee. Bodasin käsipainoillakin tänää. Ei ollu salilla juuri ketään. Onkohan loppuviikosta?

Minä oon ollu ihan huithapeli tänään.

Sama! Mä tein tämmöstä. Kolme varttia jäljellä, ja nyt tuntuu, ettei ens vuonna tartte syödä mitään makeeta.

katso liitettä 123813

- - - Updated - - -

Paitsi jos syön, niin vedän tätä samaa, mutta laitan enemmän rommia. Why is the rum always gone?

Viikon ensimmäinen perjantai!

Khyl Reinikainen oli siinäki, Reinikaisen oma sarja oli spinoff. Paas laittaen Ulla pullo vissyä.

Vuoden viimeinen, piti olla kaikki tehtynä että saa aloittaa puhtaalta pöydältä. Juuei..

Mää en JAKSA enään! Ehkä kai en jaksa. Aikalailla joulusta saakka tiputellut ilolientä, kun on ollut jos jonkin moista kemua viikon sisällä varpajaisista ex-työpaikan pirskeisiin. Kertaakaan en oo reenannut joulun jälkeen, joka tosin oli tiedostettu juttu.

Nyt oon isojen asioiden äärellä, kun pohdin meenkö viettään uv:ta autolla vai autolla ja en aja takas.:rolleyes: Niin no oletuksella, että olen eilisen jäljiltä ajokunnossa.

Mää en JAKSA enään! Ehkä kai en jaksa. Aikalailla joulusta saakka tiputellut ilolientä, kun on ollut jos jonkin moista kemua viikon sisällä varpajaisista ex-työpaikan pirskeisiin. Kertaakaan en oo reenannut joulun jälkeen, joka tosin oli tiedostettu juttu.

Nyt oon isojen asioiden äärellä, kun pohdin meenkö viettään uv:ta autolla vai autolla ja en aja takas.:rolleyes: Niin no oletuksella, että olen eilisen jäljiltä ajokunnossa.

Uutena vuonna on tietty hyvä rännätä ja nauttia alkomaholia ja sitten huomenna vetää kebua, sipsiä ja limukkaa rapulaspäissään. Loppuvuosi onkin sitten helppo, kun tarttee vaan parantaa tuosta ekasta päivästä ;)

Mä kyä teen. Ajattelin että keskipäivän jälkeen on hyvä käydä kaupassa, koska ihmiset ovat vielä töissä, mutta ei. Ne saatan lusmut oli ottanu vapaata ja eksyneet sinne samaan aikaan.

Joo'o, ne oli varmaan niitä samoja tyyppejä kekkä oli ennen seiskaa tänään salilla :D .

Joo'o, ne oli varmaan niitä samoja tyyppejä kekkä oli ennen seiskaa tänään salilla :D .

No aamuvirkut on aamuvirkkuja. En mä niille mitään mahda.

Nyt en kyä tee enää yhtään treeniä tänä vuonna. Lenkkisaunassa korkeintaan harjoittelen yhden käden kippaavaa liikettä ja ehkä sen jälkeen. Salillakin melkein aloin juttelemaan ja pyrkimään pois sinkkuketjusta, mutta palauttava ruoka odotti valmiina niin eihän sitä joutanut. Ehkä tässä vielä muutaman neuvoa antavan jälkeen kadullekin eksyy uutta vuotta odottamahan.

Tehtävä suoritettu eli pommit ammuttu, joku 15€ meni, oli ihan siistejä. Nyt valvotaan ja juodaan olutta. Ai joo tinat vois vielä kaataa lattialle.

Back
Ylös Bottom