En oo ees alottanu vielä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei voi olla liikaa!Fuuuuck. Kuinka monta jaksoa Arrowta on liikaa yhdelle illalle...?
Tää on kuudes jakso kolmoskautta eikä Stephen "tuleva ex-mieheni" Amell ole vieläkään ollut ilman paitaa! Kraah!Ei voi olla liikaa!
Tää on kuudes jakso kolmoskautta eikä Stephen "tuleva ex-mieheni" Amell ole vieläkään ollut ilman paitaa! Kraah!
Juu se on aina hienoo ku on viis äijää konekiväärien kans eikä osu yhteen mieheen, mutta Arrow kun ampuu ysimillisellä niin joka laukaus heti kohteessa :D Viihdyttävä sarja. Tykkään. Plus Felicity Smokes saa mut ajattelemaan, että ois kiva käyttää mekkoja.Sitä ohi ampumisen määrää. Siinä sarjassa on kyllä ehkä jopa huonompia ampujia kuin Bond leffoissa. Ihan ok sarja sen mitä itse olen katsonut.
Pihistin synttäri sumpin.
Oliko kunteilla eilen talvipäivänseisaus?
- - - Updated - - -
Punttisalijumpasta ei ainakaan allekirjoittaneella tullut yhtikäs mitään, joten jonkinlaisessa seisaustilassa oli myös, se.
- - - Updated - - -
Muita havaittuja seisauksia, mm. se.
Oliko kunteilla eilen talvipäivänseisaus?
- - - Updated - - -
Punttisalijumpasta ei ainakaan allekirjoittaneella tullut yhtikäs mitään, joten jonkinlaisessa seisaustilassa oli myös, se.
- - - Updated - - -
Muita havaittuja seisauksia, mm. se.
Mä paistoinkin kinkkua koko yön.
Ei saa sitten kertoa kenellekään, mutta minä jätin NAISein hoidettavaksi tuon kinkun, jonka olen aina ennen rakkaudella paistanut.
Pilalle taitaa mennä.
Kostoks, en tee tänään mitään työssä. Yhdeltä joululounas ja siittä kauppaan hakeen kalaa. Punkkua ja oluen vois ottaa lääkkeeks illansuussa.
Tästähän on puhuttu. NAISet pilaa ruuan valmistamalla sitä. Varmasti jää märäks. Naisilla on semmonen ominaisuus, märkyys.