Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hei!!
Kuinkas teidän tissit voi tänään?

Kiitos kysymästä, en tiedä vastasko esim futeri tähän mitään mutta ihan ok, tein eilen kiertäjäkalvosimille muutaman kympin sarjan satkulla. Täytyy pitää penkkireenit erikseen.

- - - Updated - - -

Tisseissä on siis voimaa ihan perkeeleesti ja kevättä kohti haetaan vielä parempaa erottuvuutta.

Kyllä Perkiömäkeläisen treenimetodologian mukaan pitääkin justiinsa kiertäjäkalvosinnapit lämmittää hyvin ennen ku tartutaan ens viikolla hommiin. Erikseen!

Onkohan Irma piereskelly sohvalle? Aika jännittävä sekoitus olisi, noinniinku tuoksumielessä.

Nahkasohvalla on mukava piereskellä, olen kuullut juttua. Itsehän en hienona naisena moista harrasta. Tai jos vahingossa harrastan niin tuoksu on ruusuinen.

Minä punaistun! Tämä on ihanaa!

Nahkasohvalla on mukava piereskellä, olen kuullut juttua. Itsehän en hienona naisena moista harrasta. Tai jos vahingossa harrastan niin tuoksu on ruusuinen.

Minä punaistun! Tämä on ihanaa!

Punastuit ja se on ihanaa, että piereskelet sielä nahkasohvaa vasten, oikein semmosia kunnolla persposkiä päristäviä paukkuja!

Hyi! Ei ne kuitenkaan tuoksu ruusuilta.

- - - Updated - - -

Paitsi ehkä vyö-.

- - - Updated - - -

Ihan ku ois kivi kengässä tai ei seisois kun ajattelee, että futeri on itseäni kovempi.

Kyllä näin on!

Tosi kiva kuulla et teidän kaikkien tissit voi hyvin! Mä olen koko viikonlopun treenannu nänninsidontaa ja yrittänyt kasvattaa kokoa alipaineella.

Kirottua!

- - - Updated - - -

Tämmönen tuhkamuna joutaa vaikka järven pohjaan..

- - - Updated - - -

Myyn saatana kaikki verkkarit

Älä nyt Johny hyvä ajaudu ahdinkoon. Nähdäkseni sinulla on tässä kolme vaihtoehtoa:

a) Paranna omaa penkkitulostasi
b) Huononna futerin penkkitulosta (tähän on monia metodeja)
c) Kerro kuinka olet käyttänyt vapaa-aikasi ennemmin esim. ison appelsiinin kokoisten rintojen hyväilyyn kuin penkkituloksesi kehittämiseen.

Sitäpaitsi: 5 x 5 x 110 ei oo paha eli tää on vielä ratkasematta. Ehdotan urheilukilpailua, vaikka 24.12. klo 18.00. Jos ei jostain syystä futerille käy niin sittenhän se taitaa olla luovutusvoitto.

Minä tunnen Johnyyn nyt jonkinlaisata hengenveljeyttä, kun selvisi, että meillä on samanlaiset tuolit. Voi veljet, tämä on ollut hyvä päivä.

Sitäpaitsi: 5 x 5 x 110 ei oo paha eli tää on vielä ratkasematta. Ehdotan urheilukilpailua, vaikka 24.12. klo 18.00. Jos ei jostain syystä futerille käy niin sittenhän se taitaa olla luovutusvoitto.

Käy. Tapahtumapaikka on mun autotalli. Mulla ei oo sielä kyllä penkkiä. Mutta kyse olikin urheilukilpailusta. Eli juodaan kaljaa, niinku kilpaa.

Back
Ylös Bottom