Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tasapuolisuuden nimissä NAISillekin vähän stimulanttia:

Minä istuin tässä äsken. Ihan lämmin vieläkin.

WP_20141209_13_01_50_Pro.webp

Jos mä tekisin semmosen amerikkalaishenkisen selviämis bunkkerin, niin siellä olis Pentium, Irman istuma sohva, pari kepua ja käteenvetämätöntä Serlaa.

Itse lisäisin tähän vielä verhot, ettei hygienia kärsisi Serlan loputtua.

- - - Updated - - -

Tasapuolisuuden nimissä NAISillekin vähän stimulanttia:

Minä istuin tässä äsken. Ihan lämmin vieläkin.

OMG, lukeeko takana selkänojan kohdalla ISKU ?

Itse lisäisin tähän vielä verhot, ettei hygienia kärsisi Serlan loputtua.
OMG, lukeeko takana selkänojan kohdalla ISKU ?

No perushygieniatarvikkeita en tuohon laittanut erikseen.

Mutta sähän oot ihah mahdoton Denzel Washington mitä huonekalujentunnistamisskilsseihin tulee!

- - - Updated - - -

Iskupa hyvinkin, ei mistään kommarisotkasta haettu rimpula.

Mulla on martelaa. Ei liiaksi likainen, jotain epämääräisiä tippoja. En tunnusta.

- - - Updated - - -

Jostain syystä toimistotuolissani on kissankarvoja. Mitävittua?

- - - Updated - - -

Ja nyt en tarkoita Kissan karvoja.

Hei!!
Kuinkas teidän tissit voi tänään?

Kiitos kysymästä, vähän äreinä ne on eilisen pikaisen tissijumpan jäljiltä, lämmittelysarjat tein vaan kun oli kiire, nopeuspenkkiä 5x5x110 kg. Täytyy ens viikolla keretä tekeen ne työsarjatkin.

Haluaisin myös kertoa, että elbow rape on mennyt perille. On noi olkanivelet kans vähän äkistelly tässä tänään.

On muuten vähän hieno työpäivä kun muistaa kyllä, että kokous on klo 9 ja tulee hyvissä ajoin ennen kasia, vain tajutakseen klo 8.55 että kokous on täysin eri paikassa kuin missä on itse. Samassa kaupungissa kuitenkin.

Back
Ylös Bottom