Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuntit, mulla ei oo enää yhtikäs mitään sanottavaa. Pussit on tyhjät.

- - - Updated - - -

^ei perkele, tarkoitin että mieli on tyhjä ja raukea

- - - Updated - - -

Minä muuten ajattelin krillata ensi viikonloppuna. Joskus tulee krillattua talvellakin. Hauskaa hommaa, eritoten pienessä laitamyötäisessä.

Muistanko ihan väärin, vai oliko jokunen vuosi sitten jollain festareilla semmonen tapaus että ystävykset krillasivat teltassa? Ja menehtyivät niihin savukaasuihin?

- - - Updated - - -

Kamala tapaus jos on tapahtunut.

Minä krillasin kerran armeijassa, lohta. Olin todella väsynyt ja sää oli erityisen huono. Satoi muistaakseni ihmispaskaa. Saatiin krillattavaksi lohta, mutta huonon puukkoni takia viilsin sormeeni haavan sitä kalaa peratessa. Jotenkin moraali oli jo vähän kärsinyt nälän ja väsymyksen ja kurjan kelin vuoksi, ja näin en ihan pystynyt käsittelemään sitä takaiskua. Siinä kävi sitten niin että heitin sen lohen puuhun.

Muistanko ihan väärin, vai oliko jokunen vuosi sitten jollain festareilla semmonen tapaus että ystävykset krillasivat teltassa? Ja menehtyivät niihin savukaasuihin?

Muistan kyseiset festarit. Näin tapahtui ja se oli raumalla. Samoilla festareilla, mutta eri vuonna olen nähnyt mm: Paloauto ajoi naisen päälle joka myöhemmin kuoli. Mies kakkansi sammuneen päälle, josta suuttui vartia. Nainen, jolla isompi perse mitä teltan ovi, yritti ängetä telttaan, perse paljaana. Täynnä kakkaa olevat kalsarit roikkumassa suihkun hanasta. Festarituoksuisen perspillun, jota olin pakotettu koskemaan. Onneksi humalassa. Hajonneen hotellisviitin. Paikallisen neidon vanhemmat. Nakkimakkaran miehen pyllyssä. Hävyttömyyttä hotellin portailla. Hotellihuoneessa. Ja kaikkea muuta kamalaa. Syystä on kyseiset pakkanaalit lopetettu.

Osaan olin osallisena. Osaan oli osallistumatta. Osaan osallistutettiin tahtomatta. Sitä voi jokainen miettiä miksi olen tälläinen nyt.

Mä en enää ole viitsinyt käydä festareilla, ainakaan niin että jäisin yöksi. Ihan just noista syistä mitä Kontsa mainitsi. Tolleen ne vaan menee.

Laitetaas uutta ohjelmaa tänne näytille.. Saa kommentoida, parannusehdotuksia kuunnellaan.

-lämppärinä kanakori
-2 x 6 prinssinakkia lyhyillä palautuksilla
-2 x rouhesämpylä, pudotellaan siten että päälle
-3 x 3 siivua rosvonpaistia ja sama
-3 x 3 setti goudaa
-pippuripihvi, kova ykkönen
-2 x uuniperuna, helppo kakkonen
-3 x 10 jäähdyttelyt, juustonaksuilla loppuun
-2 - 3 x gintonic jos virtaa riittää

Vau!

- - - Updated - - -

Mun perjantain ja sunnuntain välisen yön PWO oli aika tehokas. Siihen kuului mm. n. 15 valkovenäläistä, muutama olut, vähän punkkua, vaniljan makuista sikaria ilman sitä vaniljan makua, puoli kiloa karkkia ja muuta paskaa.

Kyllä kulki!

Kanaa, riisiä ja pussisalaattia. Ja ai niin, kevyt pannukastike (paistojämät, vettä ja punaviinietikkaa). Oli kuulkaas hyvää.

Mitähän muuten niin erinomasen tärkeetä tekemistä Mikellä on kun ei keritä laittamaan ihmisille ViPPejä jumalauta.. Monta minuuttia jo menny. Ei sillä että minulla olis niin kiirettä, tulipahan vaan sattumalta mieleen.

Jiihaa. Kiitos tiedosta...tosin jää osallistumatta koska ei mulla mittää vippejä oo.

Niiin hyvä syy hankkia vipit. ;)

Mitähän muuten niin erinomasen tärkeetä tekemistä Mikellä on kun ei keritä laittamaan ihmisille ViPPejä jumalauta.. Monta minuuttia jo menny. Ei sillä että minulla olis niin kiirettä, tulipahan vaan sattumalta mieleen.

Tuliko kiire hankkia? :lol2:

Niiin hyvä syy hankkia vipit. ;)

Tuliko kiire hankkia? :lol2:

Kröhöm, täysin sattumaa.

- - - Updated - - -

Mikäs suklaamainos se taas oli missä Bill Cosby pyytää semmoselta parikymppiseltä pirkolta suklaata.. Se tyttö tykkää ite siitä sen verran että se ei anna, mutta se Cosby haluaa sitä niin paljon että se ottaa sen silti.. Mikähän suklaamainos se oli? Vai muistankohan mä ihan väärin, tuskin tuommoista on ollutkaan.

Back
Ylös Bottom