Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo, mikä meihin fiksuihin, komeisiin ja ULTRAMASSIIVISIIN Miehiin menee, kun pitää sillälailla mennä ittensä humalluttamaan?

- - - Updated - - -

Ei tähän kyllä auta nyt kuin se, että joku postaisi joulukalenteriin kuvansa.

975880741.webp

Hyvää huomenta.

Minä olen tässä koko aamun naureskellut ajatukselle Vesasta umpihuppelissa. Ilmaiset työt on ohi ja nyt on taas liikaa aikaa ajatella. Vesaa.

Aika vitun runkkua laittaa talosta vedet poikki ilman mitään ilmoitusta.
Eikä tää ole mikään putki paskana homma vaan jo viime viikolla ne tossa konasi.
Eikö apinat saatana voinut jotain lappua laittaa, tää oikeesti vituttaa kun suihkussakin olisin voinut käydä ja keittää kahvia.

Eipä siä ny viä mitää huikeeta osanottoo oo ollu et ehkä se siirretää viä pois vippipuolelta? Tosin ketju vasta perustettukki.

Sitä odotellessa jag studiera svenska hela dagen eftersom jag har en svensk test i morgon. Fittan. Och om det inte kom till anvädare till inte vip person skulle jag dricka öl i fredag och förlot julkalendar. Tjsp.

Onpas täällä hiljaista.

Viikonloppuna tapahtui jotain mahtavaa...Putous loppui viimein.

No mutta nythän se hehkutus vasta alkaakin kun se voittaja kiertää kaikki mahdolliset ohjelmat ja lehdet läpi, ja kaikilla on niin saatanan hauskaa.

Viikonloppuna tapahtui jotain mahtavaa...Putous loppui viimein.

Ei ole vaikuttanut Minun elämääni mitenkään. On sitä tullut tai ei. Taidan olla melko harvoin siihen aikaan kotona ja jos olen en ole mtv:n vaikutuksen alaisena. Olen muutenkin todella harvoin mtv:n vaikutuksen alaisena. En sitten tykkää siitä kanavasta yhtään! Yäk. Sanotaanko esimerkki: Kaikki urheilu joka siirtyy yleltä mtv:lle -> niiden seurattavuus loppuu siihen. Ei vaan pysty, yäk. Lisäksi pitäis maksaa että pystyis kunnolla.

Kyllä kuulkaa yle yksi ja kaks ovat ne ainoat asialliset kanavat. Minun makuuni.

- - - Updated - - -

Taidan katsoa kolmoselta vain possen ja jalliksen. Ei kai sieltä muuta katottavaa tuu?

- - - Updated - - -

Viikonloppu voisi kyllä olla vähän useammin. Esim. kahdesti viikossa.

Mites olis semmonen ratkasu, että 2työtä, 5vapaata?

No mutta nythän se hehkutus vasta alkaakin kun se voittaja kiertää kaikki mahdolliset ohjelmat ja lehdet läpi, ja kaikilla on niin saatanan hauskaa.

Voi olla, eikä niiden vitun hokemien jauhaminenkaan varmaan tähän loppunut ?

- - - Updated - - -

Mites olis semmonen ratkasu, että 2työtä, 5vapaata?

Tämä voisi kyllä olla toimiva, eikä tehokkuuskaan kärsisi. Kahdessa päivässä tekisi kuitenkin todellisuudessa ne 5 päivän työt.

Mä en oo muuten kullu tänävuonna yhtäkään hokemaa esim. työmaalla. Oliko ne niin huonoja? Tai sitten en oo vaan tunnistanu niitä.

Back
Ylös Bottom