E. Ja se yllätys, minkä sun muna yritti mulle lahjoittaa - jäi laivaan.
Kertokaas nyt muillekin mitä siellä jaettu? Kuppaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No olihan siellä muna kädessä kokoajan. Mutta... loppu on vain enään historiaa.Kertokaas nyt muillekin mitä siellä jaettu? Kuppaa?
Älä älä älä. Irma itse totes, että olis kiva saada kukkia ja ku mä siitä sulle vinkkaa, ni käy näin :(
Ilkee ihminen!!!!
Tuubi AC3 conforttia tai vagisan voidetta? Ihan vaan heittelen ehdotuksia ilmaan täällä.
Kertokaas nyt muillekin mitä siellä jaettu? Kuppaa?
No olihan siellä muna kädessä kokoajan. Mutta... loppu on vain enään historiaa.
Jouduin jopa painiin kummituskoiran munan takia! Dindy sai hetken rauhottua nurkassa, ku koitti viedä munan mun kädestä. Sit se kumminki siellä nurkassa yletty hiveleen tätä munaa ja hihitteli. Hieno reissu. :D
Mua harmittaa kun missasin tuon. Monesti juuri noiden tilanteiden jälkeen alkaa väsyttään, mutta nyt olin tainnut nukahtaa jo ennen :( Oletan siis että nukuin, kun peli oli meneillään.Jouduin jopa painiin kummituskoiran munan takia! Dindy sai hetken rauhottua nurkassa, ku koitti viedä munan mun kädestä. Sit se kumminki siellä nurkassa yletty hiveleen tätä munaa ja hihitteli. Hieno reissu. :D
Mua harmittaa kun missasin tuon. Monesti juuri noiden tilanteiden jälkeen alkaa väsyttään, mutta nyt olin tainnut nukahtaa jo ennen :( Oletan siis että nukuin, kun peli oli meneillään.
Noh, toivotaan että kummituskoira vetää munan esiin jatkossakin. Hyviä reissuja :D
Universumin vittuilut. I love that shit.
Jouduin jopa painiin kummituskoiran munan takia! Dindy sai hetken rauhottua nurkassa, ku koitti viedä munan mun kädestä. Sit se kumminki siellä nurkassa yletty hiveleen tätä munaa ja hihitteli. Hieno reissu. :D
Mua harmittaa kun missasin tuon. Monesti juuri noiden tilanteiden jälkeen alkaa väsyttään, mutta nyt olin tainnut nukahtaa jo ennen :( Oletan siis että nukuin, kun peli oli meneillään.
Me oltiin Santsin kans vaan niin pieniä ja hiljasia, että onnistuttiin toimimaan salassa. Tämä kuitenkin tapahtu kesken illan, ennen diskoileen lähtöä.
Ja mä kyllä muistan nähneeni sielä Joxuzin tanssilattialla esittelemässä erittäin smootheja muuvsseja.
Eli välikuolema on ainoa selitys näkemättömyydelle.
Onko tuo Batman -villitys muuten jotain ihan teidän Mansesterilaisten omaa tuotantoa?
Voi höh. No on se selitys mikä tahansa, niin se on selitys!
Käsittääkseni en ottanut kuolemaa välissä. Mutta sekin on vain fakta. Faktahan ei välttämättä pidä edes paikkaansa, se on vain oletus perustuen omiin tai muiden oletuksiin.
Tästä päästään sitten siihen, että ette kai te munasta tanssilattialla jo tapellut Dindy ja Sanze. Oletin että se tapahtu hytissä. Herra Isä!
Aivan, enhän mää taas tota enään muistanut. Te näitte aikalailla vaan meno ja paluu kyydissä :D Josta hokasinkin, että...Ehei me missään tanssilattialla, kun ei Santsin kans ees diskoilemassa enää törmätty. Tämähän tapahtui jo sviitissä.
Putin-setä on nyt hyvin hyvin vihainen!